Oglądasz wiadomości znalezione dla zapytania: tarcze na zegary Audi





Temat: Tarcze zegarow Audi 100 C4
Witam ekipe. '
Jak wymienic tarcze zegarow. Dokladnie chodzi o sciagniecie wskazuwek. Predkosciomierz, obrotomierz, wskaznik paliwa, temperatury, cisnienia, tem. oleju.
Jak je sciagnac zeby po wymianie tarcz, wszystko wskazywalo tak samo jak przed.
Chodzi dokadnie o Audi 100 C4.
Moze ma ktos zdjecia i jakis opis.
Sam nie chce czegos napsuc a nowe tarcze juz mam i nie moge sie doczekac kiedy je zalorze.
Pozdrawiam Ponury.





Temat: TARCZE ZEGAROW PROMOCJA
Przepraszam wszystkich klientow (!) za blad jaki wkradl sie do
propozycji jaka Wam skladalem w imieniu Pani Adrianny.

Kwintol


Jezeli chcesz, aby Twoje auto zyskalo na indywidualnosci...
Polecamy Ci TUNINGOWE TARCZE ZEGAROW!
Do wszystkich aut, bardzo duzy wybor, kolor wedle zyczenia
(moze byc pod kolor auta), roznorodne podswietlenie.
Rowniez wykonujemy indywidualne projekty klijenta.
Juz nie musisz patrzec na przestarzaly predkosciomierz w
czarnym kolorze, dobierz sobie go wedle swojego gustu!
Juz niedlugo stworzymy strone na ktorej bedzie mozna obejrzec
auta z naszymi produkatami...
Tylko teraz mozesz kupic nasze produkty przesylka pocztowa,
skorzystaj z naszej oferty, zaopatrzamy wiele firm tuningowych.
Ceny w zaleznosci od ilosci zegarow (4 tarcze np. VW Golf, Audi 80-A4,
Calibra itd.) - 80zl + koszt wysylki (w ktorego sklad wchodzi dokladna
instrukcja jak zalozyc zegary w zaleznosci od auta)
Mozliwy jest rowniez montaz u klijenta w ciagu kilku godzin.

Z wyrazami szacunku.

Adrianna Borowska
szef spraw marketingu








Temat: TARCZE ZEGAROW PROMOCJA

Jezeli chcesz, aby Twoje auto zyskalo na indywidualnosci...
Polecamy Ci TUNINGOWE TARCZE ZEGAROW!
Do wszystkich aut, bardzo duzy wybor, kolor wedle zyczenia
(moze byc pod kolor auta), roznorodne podswietlenie.
Rowniez wykonujemy indywidualne projekty klijenta.
Juz nie musisz patrzec na przestarzaly predkosciomierz w
czarnym kolorze, dobierz sobie go wedle swojego gustu!
Juz niedlugo stworzymy strone na ktorej bedzie mozna obejrzec
auta z naszymi produkatami...
Tylko teraz mozesz kupic nasze produkty przesylka pocztowa,
skorzystaj z naszej oferty, zaopatrzamy wiele firm tuningowych.
Ceny w zaleznosci od ilosci zegarow (4 tarcze np. VW Golf, Audi 80-A4,
Calibra itd.) - 80zl + koszt wysylki (w ktorego sklad wchodzi dokladna
instrukcja jak zalozyc zegary w zaleznosci od auta)
Mozliwy jest rowniez montaz u klijenta w ciagu kilku godzin.

Z wyrazami szacunku.

Adrianna Borowska
szef spraw marketingu





Temat: SPRZEDAM-BIALE TARCZE ZEGAROW DO WIELU AUT.
Sprzedam biale tarcze zegarow do wielu modeli samochodow.
Swieca tylko cyfry. Wstawia sie je zamiast oryginalow.
Cena: 45-60zl.
Moge wykonac tarcze na podstawie skanu oryginalow.
ListA modeli samochodow do jakich posiadam zegary:
1. Audi 80 B2
2. BMW e30
3. BMW e36
4. Citroen Berlingo
5. Daewoo Nubira
6. Daewoo Nexia
8. Daewoo Lanos
9. Daewoo Matiz
10. FSO 125p
11. FSO 125p okr
12. FSO 1500
13. FSO Polonez Caro
14. FSM 126p
15. FSM 126p lifting
16. FSM 126p el
17. FSM 126 bis
18. Fiat Cinquecento
19. Fiat Cinquecento Sporting
20. Fiat Punto
21. Fiat Uno
22. Ford Escort mk3
23. Ford Escort mk3 obr
24. Ford Escort mk4
25. Ford Escort mk5
26. Ford Fiesta mk3
27. Ford Sierra
28. Ford Sierra obr
29. Ford Capri I
30. Honda Civic 1.5i(96-00)
31. Mazda 323BG(89-94)
32. Mercedes 123
33. Mercedes 190
3x Mercedes 124
34. Opel Kadett obr
35. Opel Kadett Diesel
36. Opel Ascona
37. Opel Manta
38. Opel Vectra A(niekompletna)
39. Peugeot Partner
40. Porsche 944
41. Skoda Favorit
42. Skoda Felicia
43. Skoda Felicia Diesel
44. Toyota Carina II
45. Trabant
46. Tabant Polo
47. VW Golf I zegar
48. VW Golf I obr
49. VW Golf II zeg
50. VW Golf II obr
51. VW Golf III zeg
52. VW Jetta I zeg
53. VW Jetta I obr
54. VW Jetta II zeg
55. VW Jetta II obr
56. VW Vento obr
57. VW Passat
58. VW Passat II
59. VW Scirocco
60. VW Polo
61. Seat Ibiza
62. Seat Cordoba
63. Zastava 1100

Kontakt: tel. 601 859 133, GG: 24 09 025. kichcio2@wp.pl.



Temat: biale zegary do audi 80 b2
siemka!!
duzo znajomych odemnie ma biale tarcze zegarów kiedys sie zapytalem skad oni je maja to powiedzieli ze sa to naklejki sciagniete z neta i naklejone na tarcze mam pytanko ma ktos jakis link gdzie znalazbym biale zegarki do wydrukowania do mojego autka 0000AUDI*80b2a

zgury dziekuje[/b]



Temat: Białe tarcze zegarów

Witam!
Czy może ktoś wie gdzie fachowo mozna zleci wymianę tarcz zegarów na białe w okolicach TORUNIA?
Trochę boję się samemu:)
pozdrawiam

Jeżeli masz wątpliwości co do swojej umiejętności, to proponowałbym kupić np na Allegro po jednym wskaźniku i zrobić mały trening. Nie musisz kupować całego licznika lecz same wskaźniki np obrotek i paliwo np od Audi 80.
Za wymianę będziesz musiał również komuś zapłacić więc kosztami wyjdzie na to samo, a wzbogacisz się o nowe umiejętności.



Temat: biale tarcze zegarow do audi B2 i B2a do wydruku
jezeli ktos posiada bardzo bym prosil o przeslanie mi takich tarcz do wydrukowania
na adres master50@wp.pl



Temat: 80 B4 1992-jak wyjąć deskę??
Dzięki bardzo za odpowiedź!!jutro biorę się do dzieła(pytanie lamerskie ale jak pisałem dopiero zaczynam swoją miłość do audi!!!)Zawsze można w końcu liczyć na stare wygi nie?? a myślę że co do męczenia wzroku to można pokrętełkiem ściemnić światełko i tyle?jeżeli piszesz że jest trudno wyjąć deskę to może mi podpowiesz ile jest tych żaróweczek?(aby dokupić odpowiednią ilość kapturków) no i są to chyba żaróweczki bez cokoła i z "dużą" bańką??POZDRO!!! tarcze są raczej białe więc chyba ich wymiana nie będzie konieczna?(nie jestem zwolennikiem białych zegarów)??aluminowe ringi powiadasz??a gdzie je nabyć??allegro czy coś innego i czy "ringi" to jest nazwa której mam szukać??kurcze zalew pytań ale to z wrażenia jakie to auto na mnie robi!!!ma piękne trzyramienne alumy i tylko niestety oryginalny wymiar oponek kurcze!!a są to nowiutkie dunloopy więc szkoda je od razu zmieniać na "kapciory"!!Pozdrawiam raz jeszcze!!

Dzięki wszystkim oczywiście z tematu typowo Technicznego zrobił się Tuning ale przypadkiem!!!Zmiana podświetlenia na niebieskie nie wchodzi w grę bez wymiany tarcz zegarów(pod oryginalnymi jest pomarańczowy filtr, który niebieskiego światła nie przepuszcza!)Temat do zamknięcia i jeszcze raz dzięki!!!
Dla mojego Złotka(Sreberka raczej) kupiłem aluramki białe zegary i kupę niebieskich diodek(podświetlenie zmontuję sam bo jak wiecie w desce nie są typowe "bagnetówki" tylko typowe dla Audi plastikowe oprawki żaróweczek-poza tym w miejsce jednej żarówki chcę wstawić po 2szt diodek)

Krzychu właśnie takie rameczki nabyłem(zobaczę je w poniedziałek i pochwalę się efektami!



Temat: podświetlanie zegarów
czy ma ktoś może gotowy projekt białych tarcz zegarów wersja bez obrotka ???
zrobiłem sobie podświetlanie zegarów z 20 czerwonych ledów na wzór audi 80 mojego brata
ale tamto seryjne jest lepsze bo tam światło prześwietla cyfry na czerwonym filtrze a tu pada na cyfry
wogule audi jest superrr ale kocha sie tylko raz
jak arobie białe tarcze to wrzuce fotkę



Temat: Białe zegary do 80
kurcze ludzie nie wiecie moze gdzie mogee znaleść zegary do audi ale nie białe tylko grantowe ciemne potrzebueje takie bo w żaden sposub mi białe nie podchodzą mam zrobione zielone podświetlenie zegarów i innych elemetów świecacych i poprosu po założeniu białych zegarów to zamiast wyglądażć to łądnie wygląda to jak obrzygane więc zastanawiam sie nad innymi opcjami koloru tarcz mozę wiecie gdzie moge takie znaleść ?



Temat: Zegary podświetlane inaczej (tylko wskazówki, cyfry i skala)
Witam. Z tego co sie orientuje to ktoś juz to robił ale nie wiem kto A chodzi mi mianowicie o zmiane podświetlenia na takie jakie jest w obecnych audi, golfach i vw. A więc nie chcę poświaty padającej na całe zegary tylko żeby świeciły na niebiesko same cyferki oraz skalda a na czerwono wskazówki. Szukałem tarcz zegarów INDIGLO na allegro ale do uniaka nie ma Ma ktos pomysł jak to wykonać i czy sie w ogóle da? Pozdrawiam wszystkich unomaniaków



Temat: Tarcze zegarów. Jak odkleić?
Witam serdecznie. Jestem nowy na forum więc z góry proszę o wyrozumiałość. Mam pytanie czy ktoś wie może jak usunąć z zegarów białe papierowe nakładki. Chyba są przyklejone. Jak to zrobić żeby nie zostały ślady. Wolę oryginalne, a kupiłem swoje audi już z naklejonymi białymi tarczami.



Temat: [80 B4 1z] liczniki
witam Cię Cobra.
1. nie kumam o co chodzi z tymi impulsami/km? Jeśli byś mógł wytłumaczyć jeszcze raz i może od podstaw;)
2.włożyłem sam prędkościomierz do mojej tablicy zegarów i jak na razie wszystko wygląda na sprawne. Zobaczę jutro w trasie czy mi pokaże te same km na przebiegu.
3. W obu tych licznikach główna płyta jest równolegle do tarczy zegara czyli prostopadle do osi wskazówki.
4.czy przy próbach naprawy zegarów uszkodzenia jakie się tymi próbami robi związane są przede wszystkim z momentem wyciągania wskazówki? Czy już przy samym zaglądaniu do trybów.
I jak zawsze przewija się magiczna pomarańczowa zębatka:)hehe.
Jeśli jest ułamana zębatka przy silniczku krokowym ta co napędza licznik przebiegu to czy można ją wyciągnąć i naprawić lub zastąpić nową (skądś tam:)) czy tak to zrobili, że gdy wyciągnę oś od kilometrów tryby wyskoczą i nie złożę tego? próbował ktoś.
A tak w ogóle to nikt nie wierzy, że chcę pchnąć przebieg do przodu!! To już wyjaśniam.
Jeżdżę moim Audi w Anglii. Tu jak kupujesz ubezpieczenie - musisz zdeklarować ile km na rok chcesz przejechać, im więcej tym droższe ubezpieczenie. Ktoś powie to cofaj licznik- nie tak prosto. Na przeglądach wbijają i spisują wszystko, poza tym w ubezpieczalni też zanim ubezpieczysz samochód to się pytają w jakim celu go będziesz używał, czy dojeżdżał do pracy - i w ten sposób mogą sobie sami wyliczyć rząd tysięcy mil na rok. Więc ja chcę PCHNąć licznik do mojego starego przebiegu. dzięki:)



Temat: Tarcze zegarów z allegro. Co o tym myślicie.
Witajcie. Nie dawno szukałem na allegro coś ciekawego do Audi. I znalazłem takie oto tarcze http://allegro.pl/item323..._m_o_c_j_a.html
Co o tym myślicie? Ma ktoś takie ?



Temat: [B4 2.0E ABK] Moja mała Audi B4 2.0E 93r
Nowości! Zdjęcia będą dopiero jutro, ale pochwalić się muszę

Wykonane dziś:

- nowy rozrząd
- amorki tył (jutro się dowiem co tam jest konkretnie)
- hamulce 4x (w tym tarcze na tył nowe)
- uszczelniacze zaworowe
- nowy płyn hamulcowy

jutro do tego jeszcze komputerek, mam nadzieje, że wszystko będzie - aczkolwiek jutro o 10 będą dalsze prace przy wozie. Martwi mnie tylko to, że za całość zapłacę chyba ponad 1000zł

I dwa ogłoszenia od razu:

- czy ktoś z mojego regionu wie, gdzie można kupić DOBRE opony używane? Bo na nowe po tych naprawach mnie nie stać, a trzeba by wymienić. Dobre, czyli po 6-7mm bieżnika. Rozmiar: 205/60 R15

- szukam 200% sprawnych zegarów do Audi 80 B4 silnik 2.0E. Teoretycznie głównie zależy mi na wskaźniku paliwa (wersja 1/2 1/1), ale także na "gadżetach" - interesuje mnie wraz z zestawem wyświetlacz temperatury zewnętrznej wraz z wiązką i czujnikiem, oraz - to już by był totalny sukces - wersja licznika z komputerem. Generalnie chodzi o to, że nie chce sztukować, zbierać po 20 innych licznikach części i potem składać to w jeden - interesuje mnie jeden konkretny zestaw w rozsądnej cenie.



Temat: Schemat elektryki do modułu komfortu

A czy to nie jest tak że programujesz wszystko przez komputer? W Audi tak przynajmniej jest że takie opcje jak ryglowanie po ruszeniu, czy ma błyskać kierunkami czy nie - wszystko ustawia się przez komputer czyli "po kablu". Nic nie trzeba lutować/przełączać itp. Podaj konkretnie rok i model silnikowy ibizy to wieczorem postaram się podesłać schemat elektr. z programu.

Rok 2008
Model silnikowy - BXW
Tak stoi na fakturze

Ale mam wrażenie, że z tym będzie większy problem - rzuciłem okiem (tak z bardzo bliska) na zegary i już wiem, że na pewno brak jest diody informującej o zapalonych światłach postojowych - nie jest wlutowana - to pech :( . Czy jest dioda od kierunkowskazów przyczepki to nie wiem - bez zdejmowania tarcz zegarów nie da się tego stwierdzić a na taki eksperyment nie jestem jeszcze gotowy.
Tak samo z diodą od zapięcia pasów czy od niezamknięcia klapy tylnej. Niby zamek od pasów nie ma styków ale to żaden problem go wymienić.
Anyway - podeślij ten schemat. Rzucę na niego okiem i wtedy będę wiedział czy instalowanie tego modułu ma sens. Bo mam jakieś podejrzenia, że tego modułu komfortu u mnie w ogóle nie ma chociaż takie opcje jak ryglowanie drzwi w trakcie jazdy w tym samochodzie występują.

Pozdr,
Bezibi

[ Dodano: 2009-06-12, 15:50 ]



Temat: Nowy Seat Ibiza
Byłem w Niemczech i siedziaełm osobiście w nowej Ibizie. Powiem Wam że zrobiła na mnie wrażenie dużo wieksze niż Leon 2. Zegary świeca jak w audi na jasno biały, tarcze zegarów bardzo czytelne, kierownica jeszcze lepsza niż w leon 2. Pozycja za kierownica bardzo dobra, stylistyka na dobrym poziomie. Wiele rzeczy zapożyczone z fabii, m.in. sterowanie radiem przy kierownicy, podobne radio. Ogólnie autko bardzo fajne.



Temat: Nowe BMW 7 2009
a mi sie wydaje ze to bedzie mega fura!!
od dawna sledze te wszystkie szpiegowskie rewelacje,
zdjecia, sa nawet filmiki na youtubie. mysle ze bmw robi sobie z nas jaja.
czemu?
wiadomo ze bryla auta juz jest zaakceptwana i pradopodobnie trwa proces pre-produkcji, szkolenia dla handlowcow, opracowywanie reklam itd itd
kazda firma maskuje prototyp kiedy trwaja uliczne testy. bmw robi wszystkich w jajo i zupelnie nowa koncepcje stylistyczna "ubralo" w taki sposob ze wyglada podobnie do e65. szczegolnie to widac po kufrze i tym swietle stopu na niby.

ja juz wiem napewno ze nowa 7 bedzie kiedys moim autem. napewno na poczatku zaszokuje. jestem ciekawy rozwiazan w niej zastosowanych. musza sie troche naprawcowac zeby pokonac MB,AUDI,LEX

ze swoich zyczen jako uzytkownika e65 mam tylko nadzieje ze zostanie I-drive w klasycznej postaci (tzn duze kolko) i dzwognia zmiany biegow pod kierownica. po ponad pol roku jazdy wielorybem uwazam to za GENIALNE rozwiazanie.
licze takze na hud na przedniej szybie, pokazujacy nie tylko predkosc ale uproszczone wskazania gps (to jest w e65, ale znajduje sie na tarczy zegarow) teraz strzalki moglyby sie wyswietlac na szybie.

jest jeszcze kilka rozwiazan o ktorych nie wspominam a ktore z pewnoscia sie pojawia, poprostu po jakims czasie i przyzwyczajeniu wydaja sie juz calkowicie oczywiste



Temat: wskazówka prędkościomierza
hej przyjaciele.mam pytanie.jakie macie sposoby na ściągnięcie wskazówki prędkościomierza w audi 100c3.miałem 2 prędkościomierze i oba zepsułem(1.ściągałem wskazówke ręcznie2.ściągałem widelcem).złamałem "igłe" pod wskazówką w obu przypadkach teraz kupiłem 3-ci prędkościomierz i nie chce kupować 4-tego (:-D ).dla ciekawskich po co to robie to zamieniłem tarcze zegarów na białe.POZDRAWIAM WSZYSTKICH



Temat: Lewy 8

mateuszgreloch, z tym silnikiem raczej nie poszalejesz. Owszem są jakieś tam zestawy do tuningu, ale ich cena przewyższa koszt całego auta
Lepiej zrobić swapa na np. X14SZ...
Coś jeszcze ciekawego w środku masz?


Rozmawiałem już z bratem na temat zmiany silnika [pracował kiedyś w oplu a teraz w audi] i powiedział że to chyba nie będzie taka prosta sprawa z wymianą silnika. O ile się nie mylę to przy wymianie silnika musiałbym jeszcze powymieniać kilka elementów, prawda?

ABS, EPS, 4 Poduszki, Wspomaganie kierownicy, szyberdach

Chciałem założyć jakieś pokrowce na fotele [czarno-czerwone] ale często wożę psa z tyłu i to by się raczej mijało z celem

W środku planuję zmienić jeszcze tarcze zegarów [może indigo+srebrne ringi wokół]

Radyjko to: Alpine 9872



Temat: ***Sprzedam: AUDI S4 2.7BiTurbo Avant***
No dobra.
Czas sprzedać moje cudeńko:

rok produkcji: grudzień 2000
przebieg: 223.000km (rozrząd przy 210.000km)
moc: 295PS/450Nm (powerded by VTG)
kolor: srebrny
BEZWYPADKOWY!!!

Wyposażenie: pełne tak właściwie, czyli ABS, ESP, quattro, NAVI/TV, BOSE Sound System, ksenony, fotele Recaro (tapicerka) podgrzewane z przodu i regulowane elektrycznie, Tempomat, FIS (komputer pokładowy), podgrzewana kierownica z funkcją, alarm fabryczny + dodatkowe zabezpieczenie i antynapad, lusterka samościemniające boczne/środkowe, chromowane relingi, Climatronic, elektryczne szyberdach, dzielona tylna kanapa z rękawem na narty, oryginalne felgi AUDI 7,5x17 z oponami Dunlop SportMaxx 225/45/17 (nowe)

Dodatkowo wyposażony w zestaw zegarów DEFI (Boost, EGT i moduł sterujący) na gwarancji, a także TurboTimer (do montażu).
Tarcze hamulcowe przód: nawiercane ZIMMERMANN
Dodatkowy komplet kół: ATS SIRIUS 18" z oponami Michelin Pilot Sport 225/40/18.
Grill przeni od Audi RS4
Pompa paliwa od Audi RS4 -do montażu

ZDJĘCIA: na stronie komisowej Rowiński&Wajdemajer

CENA: 64.000pln

Wszelkie informacje na priv'a lub tel. 0-609-656-596



Temat: Sprzedam czesci,liczniki,wlaczniki,czujniki.itd

witam bastian ja z zapytaniem to jest cena licznika calego gotowego czy szablonu co trza samemu zamontowac ja mam licznik ten bez obrotomierza clio 93 1108 silnik chodzi mi o biale tarcze tez ew jakies inne zegary ale juz gotowe

witam to jest cena licznika podswietlonego na czerwono(efekt Audi Seat) oczywiscie calosc na diodach takich jakie sa seryjnie montowane w audi i seat.tarcze sa te same czarne a co do innego licznika to mialem ich troche i wszystkie zostaly sprzedane.



Temat: Audi 80 Myciej
Witam !

Chciałem przedstawić wam moja audi 80 b4.
Dostałem ja w marcu tego roku :) Wyglądała trochę nie ciekawie.Trochę pracy i kasiorki włożyłem w nią i wyszło to tak :

1.Nowy lakier (Czarny Metalik)
2.Felgi F&F Allutec 17 cali (posiadam jeszcze oryginalne szprychowe felgi audi ale to na zime )
3.Kierownica sportowa
4.Wymienione tarcze i klocki na nowe
5.Kierunkowskazy zmienione na białe
6.Radio JVC i zestaw Głośników tył 15cm przód 10cm tuba z głośnikiem 35cm i wzmacniacz(Wszystko prócz radia jest firmy Magnat i z tej samej Seri wiec wszystko ładnie gra)

Plany na przyszłość są takie :
1.Obniżenie o 4.5cm
2.przyciemnienie szyb
3.Zmiana silnika na 2.6
4.Zegary w obrotomierzem (niestety teraz mam zegarek :( :( :( )

Niektore plany na przyszlosc juz sie sprawdzialy :)

Obnizylem go o 4cm :D
zmienialem filtr na stozek
wydech na sportowy
i zalozylem LPG;]
Fotki dodam jak tylko bede mial okazje ;]



Temat: Audi 80 B4 2.0 ABT by langi_88
Witam!
Oto pierwsze zdjęcie mojego Audi.
Zakupiłem je w lutym od kuzyna, było wzięte z pewnych rąk, w 2005 przyjechało do Polski i do tego czasu mam książkę serwisową:) Silnik to 2.0 benzynka, wersja ABT.
Autko spisuje się naprawdę dobrze, jeździ mi się nim o wiele lepiej niż Golfem 3
Z napraw zostało wstawione nowe sprzęgło kompletne, poszedł docisk i tuleja, tarczę która jest jeszcze ok dostałem i czeka sobie w rezerwie
W lipcu zdjęta zostanie głowica która pójdzie do planowania i nastąpi wymiana uszczelki pod głowicą i wszystkich gumek zaworowych.
Z kosmetyki zegary- nie działa naliczanie km (czasami działa), więc jeżeli ktoś ma do sprzedania zegary VDO do tej wersji to chętnie zakupię, ponieważ chcę również wsadzić do nich chromowane obwódki.
Więcej zdjęć wstawię niedługo.
Widzimy się 28 czerwca w Pruszczu Gdańskim
Pozdrawiam




Temat: 2001 Audi A4, nowe Polo, czesci Saab
Super okazja !
Nowe Polo 2002r, do odebrania w salonie (najnowszy model-okularnik) czerwien
meksyk 440km 1.4 16V 100KM 3 drzwi, GWARANCJA !
Cena  37tys

Audi A4 2001r ciemnoniebieski metalik
2000i pełna opcja bez skóry. Z salonu w Polsce.
Cena 90 tys (do negocjacji)

Saab 9000 na części 89r złoty metalik
oraz
Części do Saaba 9000:
Silnik 95r 2000i 16V, maglownica, tarcze hamulcowe przod/tyl, lewe drzwi
(przednie i tylnie z szybami - kolor czarny), zderzak tylny cd Sedan, lampy
tylnie hatchback, lampy przednie, chlodnica klimatyzacji, wnetrze tapicerskie z
tablica rozdzielcza i zegarami w kolorze czarnym, skorkowe siedzenia kolor
wisnia, alufelgi z oponami 15".

Warszawa, więcej info na prv
Lub tel: 0502033932
         0602217053





Temat: [B3/B4]Licznik kilometrów wariuje
Sprawdziłem właśnie zębatkę tę pomarańczową( u mnie była żółta ) jest wporządku cała i zdrowa, przelutowałem wszyskie luty zarówno na płycie głownej jak i na płytce od licznika.
Teraz założę go jak wyjde z roboty to się okaże...
Aaaa.... miałeś rację z tą wskazówką fajna robota

Jeszcze mam jedno pytanko: białe tarcze do takiego zegara to jaki wydatek, tak aby to jakoś sensownie wyglądało? Widziałem nakleki na tarcze ale to straszna lipa.

[ Dodano: 2007-06-21, 17:50 ]
No zarypiście miałeś racje COBRA w 100% przelutowałem wszystko i śmiga jak wściekły. przejechałem 40km i jeszcze się nie zaciął podczas gdy wcześniej zacinał się już po paru metrach.

Aaa.....mam jeszcze jedno pytanko czy licznik w Audi powinien kręcić się skokowo czy płynnie?



Temat: zielone audi 80 B2
Po wielu namyslach postanowiłem jednak sprzedać mojego audika gdyż potrzebuje troche kasy a dwa auta na raz robić to troche cieżko.Troche danych o audiku-jest to audi 80 b2 z 1981r silnik 1,6benz GLS. W aucie jest zrobione bardzo dużo ,zmieniony wałek rozrzadu,pozmieniane sprerzyny na zaworach, zmieniony aparat zapłonowy, alternator,kolektor ssacy(wypolerowane kanały)kolektor wydechowy,zmienione wszystkie tlumiki,amortyzatory ,sprerzyny ,sworznie ,gumy na przegubach, półośki,poduszki pod silnikiem,wszystkie paski ,płyny i filtry ,zmienilem tarcze na brembo klocki luk z tyłu pozmieniałem bębny szczęki i cylinderki zmienione jest przednie lewe łożysko ,lampy i migacze przód,cały środek jest doprowadzony do porządku tzn. wszystko świeci i działa wsadziłem dodatkowe zegary napięcie cisnienie i temp. oleju (orginalne vdo)pociągnięte sa do bagażnika wszystkie kable audio, brakuje jedynie sygnałowego radio wzmacniacz .Przy aucie jest troche roboty trzeba pobawić się z blachą ,zmienić sprzęgło(mam do niego więc dołoże sam nie zmieniałem brak czasu)daje do niego wszystkie cześci jakie mam a jest tego troche ,sprzedaje go z dwoma kompletami kół na zimę seryjne stalówki na lato 15 ats ,spojler do przodu ,zostawiam w nim głosniki magnat ,obrecze ozdobne na stalowki i wiele innych, jak by ktoś chciał poogladać to przez jakiś czas będzie auto stalo na parkingu w kozlu koło PKSu .jakieś pytania to pisać na pw lub maila ewentualnie dzwonić lub pisać smsy 606786532 cena to mysle 1000zl a można będzię jeszcze podyskutować silnik jest lalunia auto zbiera sie bardzo dobrze kolega Lim może potwierdzić



Temat: Zegary ze świecącymi wskazówkami - chwale się :)
Efekt muszę przyznać całkiem fajny. Ja swoje zegary chciałem podświetlić na czerwono jak w Audi czy Seat choć VW jest dla mnie najfajniejszy, a kumpel podświetlił sobie innym kolorem wskazówki, a innym tarcze.

Z góry wielkie dzięki za ewentualną pomoc.

Początkujący corsiarz...Martinez



Temat: [all] Jak to miło mieć turbo...

Mi tam wcale nie przeszkadza to podswietlanie albo sie tak przyzwyczaiłem albo to wclae nie razi A kiedys chciałem przerobić wszystkie zegary zeby miały takie podswietlanie ale plan klenkł z podwodu iz audi zrobiło czerwone tarcze nie do zmycia ani zdrapania na przeźroczyste, a w B3 jest to mozliwe.

nie zgodze sie. papier scierny i jazda, czerwona farbka schodzi . ja mam białe cyfry w zegarach i czerwone wzkazowki, mi sie podoba.



Temat: ****No dobra, teraz RS4 za 79.800PLN :)))****
AUDI RS4 (B5) koniec 2000rok

- 2.7BiTurbo, 380KM/450Nm, quattro (Torsen)
- Pełne wyposażenie: ABS, ESP, 8xpoduszki, duża nawigacja, BOSE Sound System + zmieniarka 6CD, FIS - komputer pokładowy, tempomat, podgrzewane i sterowane elektrycznie fotele przód, tapicerka skóra/RS4, climatronic, ksenony

DODATKOWO:

- 2 komplety kół ATS DTM z oponami 18" (255/35/18 lato, 225/40/18 zima)
- sportowy układ wydechowy ROMULUS (Remus)
- zawieszenie gwintowane KONI
- pompa paliwa o zwiększonej wydajności (Walbro/nowa)
- dodatkowe zegary DEFI: EGT (temperatura spalin) oraz TURBO (doładowanie)
Samochód w pełni sprawny,rozrząd zmieniony przy 165000km, świeżo po przeglądzie (wymiana filtrów, oleju, tarcze przód + klocki) Dodatkowo tarcze na tył w pakiecie, tak jak i dodatkowy komplet zacisków na przód.

CENA 79.800pln DO NEGOCJACJI oczywiście )

Tel. 0-609-656-596

ZDJĘCIA pod:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=196454079



Temat: Obrotomierz zamiast zegara A80 B3
Nie może dobrze pokazywać. Chyba że wyjąłeś z 2.3, a ktoś wcześniej wstawił je od 4-cyl., bo miał zegar jak Ty.
W trakcie jednego cyklu pracy (każda świeca raz zapala mieszankę paliwową - jeden obrót wałka w aparacie zapłonowym) w silniku czterocylindrowym trzeba podać cztery impulsy zaś w pięciocyl. pięć impulsów do układu zapłonowego. Te same impulsy wykorzystuja obrotomierze do wskazywania prędkości obrotowej silnika, i różnica jest w układzie elektronicznym przy obrotomierzu, żeby odpowiednio przetworzyć liczbę impulsów w czasie na wskazania wskazówki obrotomierza. Obrotomierz "z góry" skazany jest na pracę z czterema lub pięcioma garnuszkami. W Audi 80 B2, na tarczy obrotomierza była wybita cyfra 5 w przypadku gdy był on do wersji 5-cyl. Dla wersji 4-cyl nie było cyferki.

P.S.
Napisz czy czerwone pole zaczyna sie u Ciebie na wartości 6300 czy 7000 obr/min.



Temat: [S] Częśći do Audi Coupe B2
Witam,
mam mam do sprzedania sporo czesci do Coupety, m.in.
-szyby boczne przod i tyl;
-dodatkowe zegary VDO;
-boczki drzwiowe (przod-waskie kieszenie i tyl);
-kanapa oraz fotele przednie (obite jakims "miskiem" :D, czyli sciagnac go trzeba);
-tylna polka;
-konsola srodkowa;
-tylna blenda (czerwono-pomaranczowa);
-tylne lampy (czerwono pomaranczowe);
-drzwi prawe i lewe do poprawek blacharsko-lakierniczych;
-klapa bagaznika;
-pompa wspomagania ukl. kierowniczego;
-silnik 2.0 5 cyl.;
-chlodnica;
-skrzynia 5 biegow;
-tarcze, zasiski, bebny i wiele innych...
Jezeli nie ma tego na liscie to napisz co potrzebujesz. Pozdrawiam.Loczek.
kom.783478770, e-mail: konrad_loczek@wp.pl




Temat: [Lanos] [foto] brzydal



MODYFIKACJE:

Dane modelu:

- Daewoo Lanos
- 1500 cm3
- 100 KM
- 1999 r

SILNIK:

- filtr powietrza K&N
- świece NGK

Z ZEWNĄTRZ:

- wlot powietrza na masce a'la Ferrari F50
- zaspawany grill
- przedłużona maska
- zderzak przedni własnego projektu
- tylne lampy od seata Ibizy
- szyby przyciemnione
- brak kalmek
- usunięte wszytkie znaczki
- wygładzona tylna klapa
- klamki od Audi B4
- tylni zderzak z dokładką do Opla Astry F
- kolor z palety barw BMW
- skrzydło a'la Peugeot 206 WRC
- kolor z palety barw BMW
- podświetlenie podwozia
- pas przeciwsłoneczny na przedniej szybie

ZAWIESZENIE:
- lakierowane bębny i zaciski hamulcowe
- amortyzatory Blistein B4
- sprężyny Supersport -40
- nacinane tarcze ATM
- klocki hamulcowe Ferodo Premium
- płyn DOT 4

KOŁA:
- alu-obręcze BORBET BS: 7,5x16" (przód) i 9x16" (tył)
- opony: 215/40 R 16 Diamond Platin

ZMIANY WEWNĄTRZ:
- elektrycznie regulowane, skórzane fotele od Hondy Legend
- kierownica Supersport z nabą OMPd
- plastiki pomalowane na niebiesko
- niebieskei podświetlenie zegarów
- zmieniona gałka i mieszek
- podświetlenie wnętrza

AUDIO:
- radio Pioneer DEH 7300 MP3
- głośniki dwudrożne 16,5 cm
- wzmacniacz Magnat Classic 360 W
- podciśnieniowa skrzynia z głośnikiem Magnat



Temat: Jak zweryfikować stan licznika ?


Co może wskazywać na to, że tak naprawdę samochód przejechał np. 300 kkm a
nie 150 kkm ?


Sprawdź:
- jak mocno sa wytarte peały i gałka zmiany biegów + kierownica
- obejrzyj podwozie ( albo niech zrobi to dobry mechanik od Audi )
- obejrzyj dokładnie wpasowanie zegarów, szyby przed zagarami, jakieś
odciski ( zostawione po przestpstwie )
- ksiazka serwisowa + kontrola w ASO
- stan tarcz hamulcowych

Niestety podłączając pod komputer - nic nie sprawdzisz!

Bodkowski





Temat: Jak zweryfikować stan licznika ?


- jak mocno sa wytarte peały i gałka zmiany biegów + kierownica
- obejrzyj podwozie ( albo niech zrobi to dobry mechanik od Audi )
- obejrzyj dokładnie wpasowanie zegarów, szyby przed zagarami, jakieś
odciski ( zostawione po przestpstwie )
- ksiazka serwisowa + kontrola w ASO
- stan tarcz hamulcowych


Jak fotel jest "wysiedziany" to tez to wskazuje na spory przebieg :)





Temat: Wyprzedaż garażowa
Komplet głośników na front Morel Dotech MKII (16cm, tweeter, zwrotnica) - 450zł
Tłumik końcowy ala mugen z wieszakami pod Golfa MKI - 50zł
Zegary 52mm AutoMeter mechaniczne ciśnienie oleju, ciśnienie paliwa, temperatura oleju, temperatura wody (przestawiona wskazówka) - 200zł
Wtrysk mechaniczny VW w częściach przewody, rozdzielacz, jakieś wtryski, ceny różne.
Tarcza sprzęgła + docisk VW 228mm w stanie "daje rade" - 150zł

Kontakt
604 074 623
maciek@lkt.pl

EDIT.
Springi H&R pomarańczowe Audi 80 b3/b4(bez quattro) -35mm jak mnie pamięć nie myli - 200zeta za komplet.



Temat: [all] Jak to miło mieć turbo...
Mi tam wcale nie przeszkadza to podswietlanie albo sie tak przyzwyczaiłem albo to wclae nie razi A kiedys chciałem przerobić wszystkie zegary zeby miały takie podswietlanie ale plan klenkł z podwodu iz audi zrobiło czerwone tarcze nie do zmycia ani zdrapania na przeźroczyste, a w B3 jest to mozliwe.



Temat: Audi Coupe 2,3 NG
No to z okazji tego że dziś w końcu skonczyłem remont wnetrza autka to pokaże moje maleństwo.Jest z roku 1989 osiadam go od 2 latek od tamtej pory duzo się zmienilo.Wyposażenie standart a więc el lusterk i el szyber i tu sie elektryka kończy.A teraż to co zmieniłem bądz naprawiłem tu lista jest bardzo długa a więc założenie el szyb niestety uniwersalne ale zbieram powoli na ori uruchomienie centralnego i założenie pilota wymiana tapicerki całej na ekoskóre z alkantarą założenie taszków na drzwi wytłumienie drzwi zabudowa bagażnika również w ekoskórce uruchomienie chamulca ręcznego wymiana tylnych zacisków plus komplet nowych tarcz i klocków przód i tył i wymiana linek recznego założenie strumienicy i wydechu pseudo sportowego wygląda prawie jak ori tylko ma większa średnice dlatego go wybrałem:)wymiana kompletnego zawieszenie wszystkie gumy łożyska silentbloki końcówki itd plus spręzyny chyba 60/40 ale nie mam pewności przednie amortyzatory sportowe o krótkim skoku a z tyłu są jeszcze sprawne H&R.Z czasem odmówiła posłuszenistwa skrzynia biegów też została wymieniona.Alusie to Azev A 7,5 na 17 cali. I jeszcze to co tam gra radyjko to Alpine cda 9884 (zbieram na procesor) przody to helix 62.1 z zmienioną zwrotnicą zasilanie clarionem 1640A tył to hertz es 250 zasilany Axtonem c 402. A teraz plany naprawienie uszkodzonego tyłu i progu nastepnie pewnie lakierka kolorek ten sam bede dawał bo mi sie podoba kiedyś napewno soczewki i zmiana podświetlania zegarów na niebiesko czerwone tak jak w paskach B6 bardzo mi się podoba juz nawet mam plan jak to zrobić:)A teraz fotki trochę mało ale bede sukcesywnie dodawał i czekam na propozycje co ty jeszcze zmienić i opinie:)



Temat: Modyfikacje MenIB i dudekv
A tu panowie moje nowe zegary do NAVI zamontowane w moim Seacie. Rzecz bardzo przydatna ponieważ na fisie mogą pojawiać się wskazówki dotyczące drogi (strzałki kierunku jazdy, nazwy aktualnej ulicy) i nie trzeba odwracać wzroku od drogi. Rzecz nie była oferowana w Leonie. Rozwiązanie zaadoptowane z Golfa. Obudowa licznika jest z A3 (od Golfa nie leży dobrze), wskazówki i tarcze od Passata B5 po lifcie, wkład licznika z Golfa, podświetlenie - białe diody z Audi. I jak sie podoba?

[ Dodano: Nie 23 Gru, 2007 ]



Temat: > W Ą T E K _ Ś M I E C H U <
ogłoszenie Audi A3 z allegro:

Zawieszenie sportowe Kaiabe, alu felgi 16'' OZ Racing, nowe tarcze hamulcowe Brembo nawiercone, przyciemnione szyby, el. szyby i lusterka, szyberdach elektryczny, Climatronic, radio CD/MP3, nowy silnik z 2003 roku 1,9 TDi 130 PS na pompowtryskiwaczach Commnon rail z sześciostopniową szkrzynią biegów, uszkodzone zegary, atrakcyjny sporotwy wygląd, listwy, klamki, lusterka w kolorze, dodatkowo przedni grill kamei, zdjęcia nie są niestety w dobrej jakości, w rzeczywistości kolor jest bardziej czerwony, samochód po prostu trzeba obejrzeć, aukcja grzecznościowa, więcej informacji pod numerem telefonu xxxxxxxxx

juz takiego chcę



Temat: [ all audi 80 ] wskazowki zegarow
mam takie pytanie czy moze mi ktos powiedziec jak zdjac wskazowki od predkosciomierza i obrotomierza wymieniam tarcze na biale i juz popsulem jeden licznik kupilem drugi i tego juz nie chce popsuc pociagnalem i zeszly ale po wetkniecu ich spowrotem chodzily bardzo ciezko a kiedy je podpialem pod kosci nie chodza pozdr _tomek



Temat: [R200 Coupe] mała zmiana ;)

spokojnie, dojdą aluramki i nie będzie smętów

Dojdą aluramki i będzie wyglądał jak AUDI czy VW po "tiuningu"

No i potem alumiowe wstawki srebrzanką i metalowe tarcze z ZR... a do tego okraszone listwą z okleiną z "carbonu"...

Tomcat to klasyk. Piękny taki jaki jest, z kaciastą deską, ze sklejką przy zegarach. W Twoim wnętrzu zmieniłbym jedynie tapicerkę foteli na beżową skórę i taką samą skórą obił tą blachę w panelach drzwiowych, założył delikatne aluramki drewnianą gałę zmiany biegów. Gdyby pasowała kierownica drewniana z R200 dorzuciłbym do całości. Rover właśnie kojarzy się z klasyką, drewnem i chromem. Tradycyjne materiały a nie srebrzanka i imitacje "carbonbu".



Temat: Bale zegary w Audi a4 b5
Znalazlo się kilku wszechmądrych ktorzy twierdza ze Audi a4 b5 nie posiadalo ori bialych tarcz zegarow ...
nie zgadzam się z tym gdyz sam takowe posiadam i sa ori...:D
moze i wuy się wypowiecie na ten temat???



Temat: jak zmienić kolor podświetlania
Tarcza zegarów zrobiona jest z białego tworzywa. Przód pomalowany jest na czarno, a tył na czerwono. Czerwoną warstwę z cyferblatów można spokojnie zmyć acetonem. Robić to trzeba bardzo ostrożnie, aby nie uszkodzić nadruku czarnej farby. Robiłem to w zegarach Audi 100.
pzdr



Temat: Sprzedam licznik z bialymi zegarami do B2
LIcznik jest z zegarem>Wymontowany z 1.6 z 79r.Biale tarcze maja znaczek czerwony Audi.Zdjecia bede mial jutro.



Temat: [Leganza] jarkafi
A propo tych zegarów jak by auto miało większy alus, ciemne szybki, glebe, i białe tarcze z srebrnymi lampkami plus ładne podświetlenie diodowe było by bomba, tak ma np Audi A6



Temat: [B3/B4] Ringi, obręcze, podświetlenie - Rezanko by Doc

Audi to audi, powinno miec czerwone zegary :)

mam na podwórku A4 i podświetlenie jest białe

p.s. w B4 można cos takiego uzyskać jedynie poprzez tarcze INDIGLO

pozdrówka



Temat: Ogłoszenia: sprzedam, kupię, zamienię
Witam,
Oryginalny panel sterowania elektrycznymi szybami do GOLF'A R32 wraz z przyciskami.
Stan bardzo dobry, auto z tym panelem "na pokładzie" przejechalo ok. 12 000 km. Panel nosi normalne ślady uzytkowania, jak na swój wiek to stan prawie salonowy.
Stan techniczny-100% sprawny.
Pasuje do R32 i zwyklego

Idealne dla pasjonatów prawdziwego Tuningu, to NIE JEST jakaś tania okleina alu-podobna, której szkodzą promienie słonrczne.
Produkt z najwyższej jakości materiałów: VOLKSWAGEN-Made in GERMANY.
FOTKI:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=36811748

Cena: 199zł do negocjacji
-------------------------
POSIADAM RÓWNIEŻ:
- drugi taki panel, ale zwykly czarny, z przyciskami
- KLAMKI DO AUDI w stanie bdb
- boczki drzwiowe GOLFA IV
- góra tiptronica(wnętrze+kable połączeniowe do częsci mechanicznej)
- zegary do OMEGI C, ramka konsoli do Omegi C
- lampki pod sufit do VW, Mercedes, Renault
- kierownica skórzana z przyciskami do sterowania radiem do VW
- gałki zmiany biegów do VW
- KOMPLETNE LUSTERKA ELEKTRYCZNE DO VW
- KOMPLETNE WNĘTRZE VW PASSAT Z PODŁOKIETNIKIEM I ROLETĄ
- panel sterowania szybami
- panel sterowania lusterkami
- spryskiwacz świateł GOLF V
- konsola środkowa SKODA OCTAVIA
- CLIMATRONIC VW/SKODA
----------------------------------------------
tel. 601 859 133
http://www.zegary.kom.pl
GG: 24 09 025
_________________
Oferta:
-felgi Alessio
-czesci mechaniczne VW GROUP
-wnętrza do VW GROUP
-białe tarcze zegarów
-naklejki na samochody



Temat: A6 C4 2.5 tdi AEL quattro sedan
Moja przygoda z audi nie jest zbyt długa, ale w rodzinie ta marka gosci już od dawna:)

Pare lat temu po maturze wybrałem się na studia w trybie zaocznym. W tym samym czasie zacząłem pracowac, w wakacje jeździlem do Niemiec robic na polu i w szklarni. Marzyłem za zarobione pieniądze kupic audi 80.
Po pracy przeglądałem lokalne gazety i pewnego razu wybrałem się na obejrzenie pewnej sztuki. Po drdze zatrzymałem się przy komisie, stała tam śliczna 100 C4 2.0 za rozsądne pieniądze.
Niemcy u których pracowałem co roku pożyczyli mi troche kasy, którą zwróciłem im przelewem po powrocie do kraju.
Tak niespodziewanie stałem się posiadaczem kosmicznego jak na tamten czas dla mnie autka >>> www.akp.toms001.superhost.pl/AUDI/SETUNIA
Po roku zatrułem auto LPG i tak sobie mykałem totalnym golasem (nawet zamiast obrotomierza miał wielki zegar) z el. szyberdachem

Pod koniec 2006 roku postanowiłem, że będę ostro zbierał na wymarzone A6 C4.
No cóż polskie realia - fizyczna praca po 12 godzin.
Auto planowałem kupic w wakacje 2007. W styczniu tegoż roku czytając post kogoś szukającego AEL`a natrafiłem na zdanie: "mam takiego do sprzedania, jak coś to wal na priva".
Z ciekawosci napisałem do autora postu prosząc o fotki i opis autka.
Reszta potoczyła się bardzo szybko, nie będę się o tym rozpisywał. W każdym razie tydzień później z niezlym debetem stałem się posiadaczem wymarzonego auta.
W międzyczasie tata kupił sobie srebrnego bandyckiego AEL`a i widok z okna rysował się następująco



Setka poszła w 8 dni po ukazaniu się ogloszenia na allegro i wreszcie mialem czas na poświęcenie się nowemu nabytkowi.

Krótki opis: Z rzeczy uprzyjemniających podróżowanie można wymienic: bananowe skóry Recaro, przednie i tylne siedzenia pogrzewane, komputer pokładowy, system Auto-Check, klimatronik, drewienko, szklany szyber, kierownica i gała S, chyba nie trzeba wymieniac elektryki szyb, lusterek(również podgrzewane), 2 poduszek, abs i wspom., bo to ma chyba każdy AEL z tych lat
+blenda S6 i czerwone kierunki US style
+kiera S6
+ksenon 4300K
+zawias fabryczny -20mm
+tarcze przednie to nawiercane zimmermany
+dorezałem sobie tempomat
Car Audio: wzmak z kondensatorem i basem w bagazniku, łącznie 7 głośników

Dzięki swej niemałej wadze i napędowi na 4 koła (do tego nowe kapcie Dunlop SP 9000 225/45/17) auto wspaniale trzyma się drogi.

Teraz najważniejsze. Miłego oglądania (większosc fot robiona dzisiaj, jedna zapożyczona od chłopaków z TKA)

>>>



Temat: Wielkie fiesty- Fiesta Kingfisher
Auto przez 3 lata było budowane bez pośpiechu i z gustem. Można powiedzieć że wiele
fiest jest w taki sam sposób przerabianych u nas w kraju tyle samo czasu i podobne
nakłady finansowe. Ma jednak w sobie tyle gracji i takiego kierowcę że warto się
nim zainteresować i śledzić jego dalsze losy. W przyszłości Louise planuje zaopatrzyć
auto w tylne tarcze hamulcowei trochę pochromować szczególików pod maską. Wówczas
tuning będzie bardziej przekonywujący.

Nie będę zagłębiał się w szczegóły drążąc każdy element bo wszystkiego dowiecie
się z poniższej specyfikacji. Zapodawajcie uwagi.

Specyfikacja

Koła

17" Masitaly VT7
Opony 205/40/17 Toyo

Zawieszenie

Obniżone 40mm na sprężynach i amorkach Spax

Wnętrze

Gałka aluminiowa Puma
Czarna konsola środkowa
Niebieska skórka dźwigni zmiany biegów
Elektrycznie opuszczane szyby i centralny zamek
Zegary z obrotomierzem
Niebieskie nalepki na zegary ATD
Tapicerka całość z roku 1992
Karty drzwiowe oraz siedzenia od XR2i 16v
Kierownica w skórce od XR2i 16v
Kolorowane detale

Audio

Panasonic CQ-DFX 100N CD Player
Przednie głośniki Caliber 17cm (Drzwi przerabiane do wstawienia głośników)
4-ro drożne głośniki Sony 9'w desce bagażnika
Caliber 12" sub w pudle
Alpine amplifier

Zewnątrz

Przemalunek w kolorze Audi Kingfisher Blue
Przezroczyste kierunkowskazy
Przezroczyste tylne reflektory
Lampki kierunków niebieskie
Logo www.fiestakingfisher.co.uk na przedniej szybie
Tylny spoiler Si ze światłem stopu
Górny spoiler w stylu rs turbo
Zderzak przedni Citroen Saxo Dimma
Wysoce obrobiony zderzak tylny od xr2i z zalepioiną linią i wnęką pod tablice oraz drugi wydech, spoiler w dolnej częsci zderzaka
Lusterka m3 z diodowymi kierunkowskazami
Ospoilerowanie xr2i
Zaspawana i wygładzona do cna tylna klapa
Wycieraczka od MK4
Pojedyncza wycieraczka przód
Klamki w kolorze nadwozia
Szyby uchylne fiesta turbo
Wygładzona i przekalibrowana maska z ciekawym bad lookiem

Silnik i przeniesienie napędu

Skrzynia od Fiesty RS turbo
Silnik Mondeo 2.0 16v Zetec
Filtr stożkowy od coswortha
Dźwignie maski, pokrywa akumulatora oraz klosze chromowane
Urządzenie sterujące RS1800
Pompa paliwowa od RS turbo w baku od xr2i
Filtr paliwa od focusa 2,0
Wydech podwójny spawany

Hamulce

Tył- standard
Przód pomalowane na niebiesko zaciski, tarcze od saphire coswort



Temat: VW Vento by slaw71
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ,jak wiecie od jakiegoś czasu przesiaduję sobię na tym forum ,niektórych z Was miałem możliwość poznać osobiście , niektórych nie ,ale jeszcze nic straconego. Pomyślałem sobię :cholera ja tu piszę i oglądam piękne furaczki,a sam do tej pory nie przedstawiłem swojego.Nie wszyscy z Was mieli możliwość obejrzenia więc może trochę przedstawię moje vento,lepiej póżno niż wcale

W skrócie opis modelu i wyposażenia:

-VW Vento 1.9 TDI ( 90 KM ) 96r wersja GLX ,kolor bordowy
-2 poduszki powietrzne
-el. szyberdach,el.lusterka,centr.zamek,el. szyby
-podgrzewane fotele
-lusterka,zderzaki w kolorze
-tylne lampy przyciemniane Hella

Wprowadzone modyfikacje:

alufelgi 15' DEZENT J , opony TOYO 195/50/15
-tarcze wentylowane Brembo
-wycięty katalizator , końcowy tłumik ULTERA dedykowany
-zmieniona gałka biegów,ramka chromowana
-klameczki chromowane
-nakładki na pedały ala audi TT
-lampy przednie FK z ringami + kierunki w zderzaku też FK
-alarm z otwieraniem i domykaniem szyb
-przerobione zegary
-dodatkowe zegary AutoGauge -doładowanie i temp. oleju
-amorki z regulowaną twardością Kayaba AGX
-poliuretany w przednim zawieszeniu
-wtryski 216 + programik = 130KM
-idzie wiosna ,idzie nowe -intercooler od megane 1.9DCI,leży już w domku
-zmiana bębnów na tarcze -poczynione pierwsze kroki
-jakieś turbo - na wiosnę
-no i może jeszcze coś wymyślę

cholipcia dawno tyle nie pisałem ,aż mnie ręce rozbolały.Starczy tego pisania trochę odpocznę ,bo wiekowy już jestem ,jak odpocznę to wkleję parę fotek mojego furaczka.Pozdrawiam wszystkich



Temat: B4 2.6 ABC z mojej stajni :D
Przedstawiam wszystkim następne Audi 80 w moim posiadaniu. Następne bo poprzednie zostało rozbite. Zakupiłem je już jakiś czas temu. Nie pokazywałem bo nie wiedziałem w 100%, czy pozostanie przy mnie, bo musiałem włożyć sporo roboty, żeby doprowadzić to do stanu użyteczności. Tak więc jest to rocznik 1993(końcówka), silniczek to 2.6 i sekwencyjna instalacja gazowa STAG. Przebieg(raczej prawdziwy) 209 kkm. Kolorek to śliwka metalik po mojemu, a wg. fabryki Ametyst Grau lub inaczej Ametyst Pearl Effect.

Na wyposażeniu jest:

-poduszka powietrzna której de facto nie ma, a to za sprawą zmienionej kierownicy na drewnianą Nardi Torino,
-drewniana gałka zamiany biegów,
-ABS,
-el. szyby,
-el. lusterka,
-el. szyberdach,
-el. regulacja reflektorów,
-beżowy welur,
-centralny zamek(na razie, jeszcze na kluczyk),
-dwa komplety alufelg - 7,5 calowe 16-tki ATS na lato i ori 10-cio ramienne 15-tki na zimę.

Zrobione:

Na razie tylko uszczelniony silnik(było mnóstwo wycieków), i kosmetyka typu spolerowane na lustro końcówki wydechu, oświetlenie zegarów na czerwono, zamiast "marchewkowego pola" itp.

Perspektywy:

-wymiana kompletu tarcz hamulcowych na Mikoda wiercone i nacinane,
-wymiana klocków na Ferodo - obie osie,
-montaż klimatronika - już zaklepany, leży i czeka na przyszły rok, razem z deską rozdzielczą po liftingu,
-montaż spryskiwaczy reflektorów z wer. RS - również leżą w garażu i czekają na zimę bo wówczas audi stanie w garażu na cały okres zimowy i będzie czas aby się zająć,
-zamówienie sprężyn -20mm,
-wymiana felg letnich na bardziej odsadzone
-polerka całego nadwozia bo klar lak jest zmatowiony dzięki myjniom automatycznym

To chyba tyle...

Zdjęcia zapodam wieczorkiem, bo chwilowo nie mam czasu.

Pozdrawiam wszystkich Audifilów i czekam na opinie.

Obiecane fotki:









To na razie tyle. Przepraszam, że takiego brudasa prezentuję ale nie mam nawet czasu jej umyć.



Temat: Golf 4 TDI
no wiec nadszedl czas na opisanie mojego samochodu...
auto ogolnie znane wsrod uzytkownikow ale w ramach przypomnienia: 2001 rok produkcji, kolor czarny, pieciodrzwiowy, wersja sportline...
auto robione (prace w toku) w firmie CompSport z Bielska Bialej oraz w warsztacie mojego kolegi Zbozny Auto Service...

modyfikacje przedstawiaja sie nastepujaco:

ZAWIAS: bilstein B4+ eibach - 35mm. czekam na przesylke z warszawskiej firmy SunHouse w postaci poliuretanowych tulei wahaczy.

HAMULCE: seria nadawala sie tylko do jezdzenia po bulki wiec zalozone zostaly wentylowane i nawiercane tarcze Zimmerman wraz z dedykowanymi do nich klockami. nie bylo sensu robic przewodow ale w tej chwili powaznie sie nad tym zastanawiam. uklad zalany oczywiscie plynem Motul

SILNIK: pierwotnie zwykle, seryjne ASZ czyli diesel na pompowtryskiwaczach, 130KM. program napisany w tym roku w marcu przez Patryka z CS na 170KM zaowocowal znaczna poprawa osiagow i dynamiki. wtajemniczeni znaja okolicznosci wymiany sprezarki ktora nastapila caliem niedawno. obecnie auto w trakcie stage II (czekam na robienie FMIC), zalozona turbina od ARL. przy wymianie pompki dokonalismy wyminany plynow i filtrow; oczywiscie znowu zalany silnik produktami firmy Motul

KOMPUTER: zmodyfikowany program w firmie CS (obecna moc 18x przy dobrej temperaturze na zewnatrz):razz:

WNETRZE: po zakupie samochodu zomontowalem orginalna nawigacje VW oraz zmieniarke z Audi na 6 plyt... na zegarach wyladowaly jeszcze ozdobne ringi w kolorze srebrnym... na pedalach metalowe nakladki pochodzace z Golfa 4 R32...

KOLA: 16" felgi z lekkim rantem (ich wyglad to juz indywidualna kwestia gustu); opony Goodyear eagle F1 205/55/R16; (niestety na wykonczeniu wiec czekam na sugestie w dobrze opon); zalozone dystanse z tylu 15mm na strone.

WYDECH: seria; brak katalizatora

BODYKIT: listwy boczne w kolorze nadwozia, daszek nad tylna szyba; poszukuje zderzakow od R32.

z grubsza to byloby wszystko; o postepach na froncie prac bede pisal na bierzaco...

foto by Sputnik






Temat: 4 kolka

25 litrow benzyny w trybie E95



"Spalanie to 13 litrow gazu w trasie, w mieście 16 litrów."
to z oferty zapostowanej przez dmata


kolego, nie bede cie obrzucal epitetami, ale ladnie prosze - opowiedz jak z 16 litrow gazu w miescie + 20% (3L, niech bedzie 19L gazu) zrobiles 25L benzyny? Wydawalo mi sie, ze auto gazu pali zawsze wiecej litrow niz benzyny, wiec z moich kalkulacji wychodzi gdzies 16L beny po miescie, 12L beny w trasie. Powiedz, gdzie robie blad ...

BTW w ciagu tych 2.5 roku, od kiedy moje auto posiadam, na naprawy zwiazane ze starzeniem sie auta wydalem max 3tys tak sobie licze, ze to musi byc jeszcze z zapasem bo nie pamietam nic konkretnego niz pompa wodna (bodajrze jakies 350PLN z robota), zegary (200PLN) i wieksza awaria w skrzyni biegow (lacznie z nowymi czesciami i robota naprawa kosztowala 700PLN). Reszta to jakies groszowe sprawy byly ... nie licze przeciez tarcz/klockow, amorkow, czy roznych gum w ukladzie zawieszenia - te rzeczy to exploatacja a nei wiekowe auto i rownie dobrze mozna je wymieniac w aucie 4letnim. Blacha jest w stanie perfekcyjnym, w zawieszcze nic nie stuka, w srodku jest milo i przyjemnie. Dodam ze rocznie robie na razie okolo 18tys km. Dalej nie widze mozliwosci zaoszczedzenia kupujac nowe auto za 2x tyle.

hint -> ubezpieczenie: co prawda OC lekko drozeje w starszych autach, ale za to AC bardzo tanieje, a w aucie w wieku >10 lat nie zal z niego zrezygnowac (ja tak uczynilem) bo i tak nie sa one nawet w malej czesci tak lakomymi konskami dla zlodzieji jak auto kilkuletnie. Sumarycznie, dmat majac 16letnie auto zaplaci bez AC za ubezpieczenie duzo mniej, niz ty z OC+AC (kolega passat 1.9TDI 130km z 2002 OC+AC z PZU - 4.5K PLN). Tutaj tez ma spore znaczenie jakiej marki jest auto (wiadomo ze skody nikt nie bedzie kradl a merc/bmw/audi sa markami wyzszego ryzyka ), gdzie zarejestrowane oraz jaka pojemnosc silnika.

hint no2 -> nie mozesz porownywac kosztow wachy w przyp. 3.0L silnika merca i 1.2L Skody Fabii bo to sie ma raczej nijak do siebie (pytanie, czy nowy merc z silnikiem 3.0L spali tyle ile twoja fabia?)



Temat: Leon Cupra na tle Golfa (moje uwagi)
Witam !!!

No - nareszcie w pracy ;))... .

Ponieważ "trafił" mi się w tym roku już drugi Leon Cupra (4x4 TDi 150 PS),
postanowiłem podzielić się z Wami własnymi uwagami w tym zakresie.
Do porównania wybrałem "bazę" dla tego modelu, czyli Golfa 4Motion TDi.
W zasadzie powinienem wybrać jakieś A3, bo IMO jest bardziej podobny
właśnie do Audi, ale niech już będzie ten Golf ... .
  Zewnętrznie Cuprę można porównać w zasadzie tylko do Golfa R32.
"Podobne" są zderzaki przednie, listwy progowe i chromowane końcówki
wydechu (Leon ma dwie "razem", w Golfie są "rozdzielone" na l + p).
IMHO niebieskie R32 (tylko takie są) obok czarnego Leona Cupra
na oryginalnych alu 17" wygląda jak auto z poprzedniej epoki, ale o gustach
... .
Porównanie wyglądu Leona do "zwykłego" Golfa Highline jest w zasadzie
niemożliwe (na korzyść Leona) ... .
   Wewnątrz Leon Cupra też bardziej przypomina R32 od Highline-a.
Konsola "od" A (IMO dużo ładniejsza i nie taka nudna jak w Golfie),
z matowo-aluminiowymi dodatkami i białymi tarczami zegarów pasuje do
charakteru tego (podobno) sportowego auta idealnie. Koło kierownicy
w skórze, z zgrubieniami i trójramiennym airbagiem różni się od tego
w Golfie R32 tylko emblematami. Wielkość idealna. Całości dopełniają
sportowy skórzany lewarek, aluminiowe pedały i aluminiowa podpórka na lewą
stopę. Profile tapicerek drzwi mają ciekawsze od Golfa kształty i sprawiają
wrażenie "większego polotu artystycznego" projektanta.
Fotele "kubełkowe" (podgrzewane), oczywiście po bokach obszyte skórą,
obejmują ciało bardziej niż trzeba i dają odczucie pełnego "zespolenia" się
z autem. Jak w prawdziwej "rajdówce"... . "Sportowe" fotele Golfa Highline
wyglądają przy tych z Leona jak zwykłe krzesła obite dermą (skóry
z Leona nie powstydziłby się Mercedes) ;)).
Tylna kanapa bardziej przeznaczona jest dla 4 niż 5 osób. Siedziska
i oparcie też profilowane i z dobrym "trzymaniem" bocznym.
   Komfort jazdy (póki co jechałem tylko poprzednim egzemplarzem, tego
nowego dopiero przetestuję) = 0.- (słownie: zero). Zresztą tak samo jak
w każdym kompakcie, a dodając usztywnione i obniżone zawieszenie
i niskoprofilowe szerokie gumy - jest jeszcze gorzej. Za to "wyczucie"
auta określiłbym jako 101%. Trzymanie się obranego toru jazdy jak też
pokonywanie ciasnych górskich zakrętów, dla "zwykłego" kierowcy
więcej niż wzorowe. Jednym pomaga ESP, inni mogą go w każdej chwili
wyłączyć (dużo wygodniej niż w Golfie, bo wyłącznik jest umieszczony "pod"
dzwignią hamulca ręcznego, a nie na konsoli).
   Silnik 1,9 TDi 150PS słuchany "od przodu" auta niczym się nie wyróżnia,
a już na pewno nie zdradza swej mocy "płytkim" klekotem 4 dieslowskich
cylindrów. Słuchany w okolicach sportowego (?) wydechu to już całkiem
inna i lepsza bajka. Moc 110 kW (ok.150 PS) osiągana przy 4000 obrotów
dla jednych wystarcza z dużym zapasem, innych może rozczarować.
IMO dla "zwykłych" kierowców wystarcza z zapasem.
Prędkość (katalogowa) 211km/h. Poprzedni egzemplarz którym jeździłem
osiągał (licznikowo) duuużo więcej. Masa auta 1451 kg jest wyższa od
np. Passata Kombi ... .
   Podsumowanie: za cenę "zwykłego", nudnego (chociaż IMO cudownego
w swej toporności) Golfa Highline 4Motion, da się kupić Seata Leona Cuprę
4x4 z silnikiem mocniejszym o 20 PS i momentem obrotowym lepszym
niż w 2,5TDi 150PS. Przy czym Golf Highline będzie dalej zwykłym VW,
zaś Leon (oprócz 241PS zawartych w Golfie R32), będzie posiadał wszystkie
smakołyki przynależne zabójczo drogiemu, w pewnym sensie limitowanemu,
Golfowi R32. Ja osobiście wybrał bym Leona chociażby za sam wygląd,
bo nawet R32 nie dorasta mu do kolan (IMHO).





Temat: Audi A4 2.8 Quattro na zawody 1/4 mili
Wrocław. 30,01,2007r.

Postanowiłem dzisiaj przybliżyc nie co wyścigi na ¼ mili czyli potocznie nazywany Drag.
Jest to sport drogi ponieważ, żeby przerobić taki auto trzeba mieć bardzo dużo pieniędzy lub dobrego sponsora. Najlepszą bazą na przeróbke jest samochód z napędem 4x4.
Ja wybrałem Audi 2.8 Quattro. Jest to sprawdzony niemiecki produkt. Do jego tuningu jest wiele podzespołów co cieszy. Imprezy ą się najczęściej na zamkniętych na czas zawodów pasach startowych na lotniskach. Jako Polacy jesteśmy bardzo dobrzy w tej dyscyplinie sportów samochodowych, ponieważ KING OF JUROP będzie się odbywał w tym roku w Polsce.
Jest to wielki zaszczyt dla świata tuningu. Te samochody mają ogromną moc. Przykładem takiej mocnej przeróbki jest TAJFUN, który ma prawie 1000 koni. Co jest porównywalne do nie gdyś walczącej najlepiej Toyocie Suprze. A więc zacznijmy przeróbke.
Na początek z wnętrza trzeba wymątować wszystko od deski rozdzielczej do tylnych foteli.
Środkiem zajmiemy się później przejdźmy do silnika:
-Filtr BMC sportowy 499zł
-Filtr stożkowy sportowy 390zł
-NX Sport-Compact 4,5 kg 3490zł
-NX N-Ter Cooler system chłodzenia 2800zł
-Świeca zapłonowa 36zł
-Chip silnika +50km 2000zł
-Ecobox zmniejsz złużycie paliwa o 20%, dodaje 10% mocy 730zł
-Układ wydechowy BORLA 3000zł
-Turbosprężarka GT35R 5700zł
-Kontroler doładowania 3229zł
-Korbowód 2900zł
-Komputer AEM EMS 5900zł
-Kompresor 8500zł
-Intercooler Tomson 899zł
-Nowa mocniejsza skrzynia biegów 3000zł
-Nowe sprzęgło 500zł
Przejdźmy teraz do pewności czyli zawieszeni, hamulców i tym podobnych:
-EBC płyn hamulcowy BF307 52zł
-Tarcze hamulcowe BREMBO 220zł szt.
-Klocki hamulcowe EBC 250zł przód szt. Tył 260zł szt.
-Obudowa wskaźników na słupek 79zł
-Wskażnik doładowania 129zł
-Obrotomierz 189zł
-Wskaźnik temp. oleju 149zł
-Zestaw zawieszenia do Audi 2.8 quattro 4500zł
-Fotel kubełkowy SPARCO 1000zł
-Cztero punktow pasy 350zł
-Klatka rajdowa 2000zł
-Nakładki na pedały alu. 69zł
-Kierownica SPARCO sport 300zł
-Gałka zmiany biegów 69zł
-Felgi aluminiowe DOTZ PRO DRAG RACING „R17” 600zł szt.
-OponyYOKOHAMA 600zł szt. „R17”
Po przeróbce zawieszenia i hamulców, po dodaniu paru zegarów każdy będzie czuł się pewniej.
Przejdźmy teraz do pozostawionego wcześniej wnętrza. Musimy założyć wcześniej zakupioną klatkę, ponieważ regulamin tego wymaga. Zakładamy z powrotem deske rodzielczą.
Następnie na słupek osłone a potem zegary. Wkładamy fotel kubełkowy. Na pedały zakładamu aluminiowe nakładki. Nowy mieszek zmiany biegów i sportową kierownicę. Wszystkie części, które zostały wyjęte z samochodu należy zostawić. Mogą się kiedyś przydać. Nie którzy mogą się zastanawiać po co nowa skrzynia i sprzęgło. Te podzespoły muszą wytrzymywać większe temperatóry i nacisk. A wnętrze opróżnia się po to aby zmniejszyć masę. Po takich modyfikacjach musi przyjść czas na modyfikacje zewnętrzne które są bardzo potrzebne:
-Dwa wloty powietrza na maske 50zł
-Spojler na tylną klapę B4 490zł
-Boczne wloty do wlaminowania 39zł szt. Wlot na zderzak
-Metalowy wlot boczny SPRINT 150zł szt. Wlot koło maski
-Zderzak tylny RS4 260zł
-Zderzak przedni RS4 300zł
-Listwy progowe S4 150zł
Jeżeli takie auto wyjedzie na tor może mieć duże sukcesy. Przygotowałem taki cennik, ponieważ interesują mnie wyścigi na ¼ mili. Czekajcie a następne opisy pokażą się już nie bawem.
Opis samochodu, który znalazłem na stronie serwisu internetowego OTOMOTO:

AUDI A4 2.8 QUATTRO
Cena: PLN 16 000 / EUR 4 077 (do negocjacji)

Typ: Sedan
Informacje:
Rok produkcji: 1996, Data rejestracji: 03/1996, Przegląd: 09/2007, Ubezpieczenie: 09/2007, 220 000 km, 180 KM (132 kW), Pojemność skokowa: 2800 cm3, benzyna, zielony-metalic, Liczba drzwi: 4/5,
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, 4WD, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, alufelgi, szyberdach, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio, radio + CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, blokada skrzyni biegów
Dodatkowe informacje:
serwisowany w ASO, bezwypadkowy dnia 02.02.2007 14:17, w całości zmieniany 1 raz



Temat: Nie ma to jak kupić wannę na kołach czyli C4 Limo by Bloku
Witam serdecznie...

Chciałbym się pochwalić obecnym autkiem oraz dwoma poprzednimi które niestety mają już nowych włascicieli. Zacznę od...

AUDI 80 LS B2 1,8 DS 1979r

Autko kupione z wioski koło Mrągowa (ponad godzinę szukałem miejscowości). Odkupione od pierwszych właścicieli w Polsce którzy autko posiadali od 1991. Sprowadzone i kupione od Niemca który był ich rodziną i był jedynym właścicielem - kupił w salonie w Ingolstadt w październiku 1979r.

W mocih rękach było krótko ale też przeszło pewne zmiany - głównie stylizacyjne gdyż mechanika była w rewelacyjnym stanie (prócz hamulców i zawieszenia przedniego). Stan licznika orginalny 213000km... Ze zmian wnetrza to tylko wymiana zegara na obrotomierz oraz przywrócenie orginalnej jasnej tapicerki. Samochód był bezwyapdkowy a jedyne ślady jakie posiadał to na drzwiach pasażera (byłato wersja 2d) po obcierce.

W grudniu został kupiony przez Polaka mieszkającego w Kanadzie będącego pasjonatem głównie modeli B2 Quattro. Mój będąc ośką miał chyba posłużyć jako "zabakwa" lub baza do budowy Audi SportQuattro (z racji wersji 2d).

AUDI COUPE B2 1,8 DS 90KM

Kilka słów o poprzednich autach (mam nadzieje że MODY mi wybaczą)

Audi Coupe z 1985 roku to poprzednie moje bóstwo w które włożyłem najwięcej pracy i serca nei wspominając PLNów... Warto było!!! Samochód był odkupiony od kolegi klubowego EMGE z TKAudi...przez prawie rok jak je posiadałem dokonałem wielu zmian:

-wymiana zawieszenia kompletnego na progres -50/-40 wraz z odbojami (amorki Kayaba gazowe)
-wszelkie gumy zawieszenia i końcówki drążków oraz swożnie (kompelty SWAG i LEMFORDER)
-komlet hamulców tarcze BREMBO i kolocki ATE - przewody hamulcowe w oplocie
-silnik 307000km bez poważnych remontów (jedynie swożnie zaworów)
-skrzynia do dziś jeździ na półsyntetyku podobnie jak silnik
-kółka ATS 15``
-wnętrze bez zmian gdyż bardzo zadbane w welurze
-tył ze zmienionymi lampami z FRANKANI na ori Hella z blendą od wersji AUS
-wiele jeszcze innych drobnych zmian...

Przejechała tez kilka długich tras i nigdy nei zawiodła...była w Tatrach dzień po tym jak ją kupiłem...i potem w maju na Europejskim Zlocie w Kronach (Niemcy - łącznie 3200km)

...Audi 100 C4 Limo 2,3

Kupione jakiś miesiąc temu. W sumie długo szukałem Avanta i to z motorem 2,6 lub 2,8 ale ciężko coś znaleźć więc zdecydowałem się na sedana w trochę słabszej wersji i po małych przygodach. Z tego co zdąrzyłem się już dowiedzieć...jest to pojazd który służył niemieckiem policji - dlatego orginalnie był biały i miał zielone pasy oraz drzwi (co już odkryłem ) Dodtakowo okablowanie do policyjnych przyrzadów...szyberdach wzmocniony i na stałe zamontowany. Sama mechanika jest w rewelacyjnym stanie prócz jednej rzeczy (najprawdopodobniej zatarte wtryski benzyny). Obecnie realny przebieg (sprawdzony!) to 158.000 km z czego połowę przejechał w Niemczech u tamtejszych władz.

Po zakupie dokonałem kilku kosmetycznych zmian - wymiana na ori szyber lektryczny (jestem na etapie szukania silniczka) oraz poskrecanie porządnie tapicerki. Wymiana kompletnego sprzegła SACHS oraz wymiana rozrządu i płynów ustrojowych. Dodatkowo wykonałem odświeżenie reflektorów oraz stylizacja na BanditLook.

W planach jest doprowadzenie lakierki do perfekcji, alukoła...17...wymiana listew progowych i środkowych na drzwiach. Poszukiwania tyłu od USA/Japan i ewentualnie zmiana zawiasu na jakiś progres...

Czas i pieniądze pokażą w jakim tempie uda mi się to zrobić.



Temat: Sprzedam/Kupię/Zamienię
Witam.

Do sprzedania mam wspaniałego VW Golfa II.
Jestem właścicielem (drugim) od 5 lat, od momentu kiedy go kupiłem zamieniło się niemal wszystko. Auto jest w stanie idealnym !! - rocznik 2005. Pomalowany jest w kolorze filetu, lakierem flip-flop (efekt na zdjęciach), ogólnie wygładzony, klamki Audi, brak listew, poszerzone tylne błotniki, wygładzone zderzaki i tylna klapa (otwierana z wewnątrz i z pilota), jedna wycieraczka (mechanizm Bonrath 180 stopni, wyciera całą szybę od uszczelki do uszczelki), chromowana antena. Auto posiada silnik 1.8 Gti 8V (oznaczenie PB) moc seryjna 112PS. Silnik jak i jego wszystkie podzespoły są w stanie idealnym, zmienione zostało: wałek sportowy (Świątek), delikatnie zmieniony program w komuterze, dolot powietrza, filtr stożkowy, kolektor wydechowy 4-2-1 Supersprint-a oraz cały nowy wydech tej firmy (wraz z końcowym tłumikiem Supersprinta- oryginal super wykonanie ) super dźwięk !!! , sprzęgło (Sport SACHS), nowe paski oraz olej, kilka elementów polakierowanych, wypolerowanych i pochromowanych, ogół przeróbek dał efekt, iż auto jest szybsze od tradycyjnego Golfa GTi 16V (który jest już silnikiem bardziej wymagającym i droższym w utrzymaniu), niestety nie hamowałem auta, na życzenie można zhamować na profesjonalnej maszynie. Zamontowany jest gaz BRC (tradycyjny), wszystko działa i chodzi - ekonomia 100%. Maska silnika jest unoszona na chromowanych siłownikach Jamex. Zawieszenie gwintowane (praktycznie nowe) Raceland z regulacją wysokości 40mm do 110mm , tarcze hamulcowe przód ATS Power Disc(nacinane), tył Brembo ( wszystkie nowe), kolcki hamulcowe Ferodo DS 2000 (nowe, sportowe do jazdy ulicznej), nowy płyn hamulcowy, zaciski wypiaskowane i pomalowane. Koła 6x16 i 8x16 Porsche C2 wypolerowane na lustro oraz nowe opony w rozmiarze 195/40 16, wszystkie Dunlop SP9000, a także chowane wentyle chromowane. Dystanse aluminiowe zmieniające rozstaw śrub z 4 na 5 (grubość przód 2,5 cm i tył 3 cm )dodatkowo chromowane śruby. Auto posiada alarm (oryginalny Clifford, trzykanałowy, dwa piloty) , centralny zamek (brak kluczyków do otwierania), kluczyk scyzoryk (z Golfa IV) obsługujący alarm i tylną klapę oraz odpalanie samochodu. Auto posiada oryginalne halogeny w szerokim zderzaku, tylne lampy czerwono-białe, przód z krzyżem, wszystkie żarówki nowe - markowe. Golf posiada wymienioną deskę (całą kompletną) na deskę od Golfa III wraz z zegarami ( działa MFA) , dwoma schowkami i całymi nawiewami. W zegarach są chromowane ramki i zmienione podświetlenie na niebieskie (diody), chromowane pokrętła nawiewów, skórzana gałka + chrom (najnowsza Skoda) , polerowany ręczny i pedały. Fotele oryginalne Recaro elektrycznie sterowane, szyby elektryczne - przyciski w desce (nie widoczne na zdjęciach), nowy, oryginalny szyberdach dwufunkcyjny (otwiera się standardowo jak w każdym Golfie oraz dodatkowo uchyla się do góry - funkcja przewietrzania), wszystkie szyby są przyciemniane piecowo (przednie i tylne atest ) . Tak jak pisałem wyżej stan auta wizualny jak i techniczny jest idealny, tylko jeździć, auto zakonserwowane, zalane, zdiagnozowane. Cena auta choć nieco wyższa to nie współmierna do włożonych pieniędzy, sprzedaję tylko i wyłącznie z powodu nowego pomysłu i planu, nie z chęci zarobku. Auto robiłem dla siebie. Golf był użytkowany tylko w bezchmurną pogodę (drugie auto ), zimą oraz w deszcz ciepły garaż - zero jazdy. Możliwośc sprzedaży bez kół , bez gwinta, bez Recaro, wtedy cena będzie niższa, tylko po co ??? . Wszelkie informacje na temat auta pod numerem tel. 0-604/ 280- 882 lub mail : http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6

Więcej na aukcji allegro: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=56168306
Pozdrawiam



Temat: *** Powszechny spis modyfikacji ***
Układ napędowy (silnik, skrzynia, ...)
Autor:
Poprawki:
brak

Układ jezdny (zawieszenie, opony, ...)
Autor: --scandaL--
Poprawki: Moch & M.a.x.X.

Resor sklepany na [zmiana] (2-16cm, płasko)
Resor dodane jedno pióro
Resor odwrócone pióro
Splanowane podkładki pod resor o [zmiana] (2-11mm)
Podkładki pod resor aluminiowe (seryjnie krótsze, RaceTech)
Skrócone gumowe odbojniki
Pospawane mocowania wahaczy
Amortyzatory przednie [zmienna] (Bilstein, Krosno, Monroe, Koni, KYB, utwardzane przednie seria, seryjne tylnie)
Amortyzatory tylne [zmienna] (Bilstein, Krosno, Monroe, Koni, KYB, utwardzane przednie seria)
Sprężyny przycięte o [zmiana] (3/4, 1, 1.5, 2) zwoj(u/e)
Sprężyny hartowane
Sprężyny od [zmiana] (Poloneza Truck)
Sprężyny seryjne, ściśnięte na gorąco
Odbojniki przycięte o [zmiana] (1, 2) bulw(ę/y)
Gumy usztywniające po [zmiana]szt. (1, 2) na stronę
Halt pasy
Szybki układ kierowniczy
Hamulce tarczowe od [zmiana] (DF’a, Poloneza, CC, SC, Uno)
Zaadoptowana maglownica (listwowy ukł. kierowniczy)
Szpilki zamiast śrub
Dystanse
Felgi [zmienna] 12’, poszerzane (przednie, tylne)
Felgi [zmienna] 13’ [zmiana] na [zmiana] (przednie, tylne), (BMW Rekin, CC, SC, Uno, ATS, RSL, Opel Kadet, Speedline typ Renault-5GTX), (4’ , 4.5’ , 5’ , 5.5’ , 6’ , 7’ , 8’ , 9’)
Nakrętki/śruby pływające
Opony przednie [zmiana] (135/80R12, 135/70R12, 145/70/R12, 145/80/R12, 155/70/R12, 170/70/R12, 245/40/R12, 135/70R13, 145/70R13, 155/65R13, 155/70R13, 165/55R13, 165/65R13, 165/70R13, 175/50R13, 195/45R13)
Opony tylnie [zmiana] (135/80R12, 135/70R12, 145/70/R12, 145/80/R12, 155/70/R12, 170/70/R12, 245/40/R12, 135/70R13, 145/70R13, 155/65R13, 155/70R13, 165/55R13, 165/65R13, 165/70R13, 175/50R13, 195/45R13)

Wnętrze
Autor: JacQ
Poprawki: M.a.x.X. & --scandaL--

Zegary z białą tarczą
Zegary z podświetleniem diodowym
Zegary z wbudowanym obrotomierzem
Zegary od [zmienna] (kapliczka do 130km/h, EL, CC, CCS, innego auta)
Dodatkowe wskaźniki [zmienna] (woltomierz diodowy/analogowy, amperomierz, temperatury oleju, obrotomierz diodowy/analogowy, wakuometr, inne)
Kierownica [zmienna] (Monte Carlo dwuramienna, Monte Carlo trzyramienna, inna + naba)
Fotele kubełkowe [zmienna] (BiMarco B, BiMarco C, Sparco)
Fotele [zmienna] (lotnicze, z EL, z innego auta)
Klatka bezpieczeństwa
Hydrauliczny hamulec ręczny
Pasy szelkowe [zmienna] (2wu punktowe, 3y punktowe)
Brak wygłuszeń
Brak wykładzin, tapicerki
Nakładki na pedały
Nakładka na drążek zmiany biegów + inny mieszek
Skrócony drążek zmiany biegów
Tapicerka/podsufitka [zmienna] (beżowa, zielona, czerwona, inna tapicerka/podsufitka/boczki, skóra)
Schowek zamykany na kluczyk
Dodatkowe podłokietniki
Dywaniki z blachy ryflowanej
Elektryczne szyby
Centralny zamek
Neony, stroboskopy, itp.
Radioodtwarzacz [zmienna] (Kaseta, CD, mp3, DVD, z monitorem LCD, napęd CD z komputera)
Audio [zmienna] (Głośniki w drzwiach, głośnik w półce z przodu, dodatkowa półka na głośnik dla kierowcy, tweetery, głośniki na tylnej półce, wzmacniacz, kondensator, subwoofer, zabudowa audio zamiast tylnej kanapy)

Nadwozie
Autor: Kjub
Poprawki: M.a.x.X.

Badlook
Klapa otwierana w drugą strone
Jedna przednia wycieraczka
Spryskiwacze podpięte pod wycieraczki
Wlot powietrza na przednim pasie (SWAP)
Wlot na masce
Kierunkowskazy przeniesione na przedni zderzak
Kierunkowskazy przednie zapozyczone z [zmienna] (SC, golf, EL, Polonez, innego auta)
Przednie światła zapożyczone z innego auta
Halogeny na/pod zderzaku/zderzakiem
Zderzak przedni połączony z nadwoziem (brak widocznego miejsca łączenia)
Wlot powietrza (skrzela) na przednim błotniku
Boczne kierunkowstazy z innego auta (np. SC, Polonez)
Brak bocznych kierunkowskazów
Pasek na przedniej szybie
Lusterka z innego auta
Szyby z ELa (dotyczy FLa i ST)
Brak klamek
Klamki od innego auta (np. UNO, Audi)
Brak przetłoczeń na boku pojazdu
Motocyklowy wlew paliwa
Dodatkowe wloty w tylnym błotniku (pomiędzy kołem a drzwiami (Swap))
Przyciemnione szyby
Przerobiony/zlikwidowany serynjny wlot powietrza na tylnym błotniku
Nakładki na progi
Tylna klapa zrobiona na płasko
Wycięte co drugie żebro w klapie
Odelżona tylna klapa
Tylna klapa Bambino
Elementy nadowzia wykonane z lekkich materiałów
Wsteczny i przeciwmgielny wkomponowane w tylna klapę
Wsteczny i przeciwmgielny wkomponowane w tylne światła
Lotka na klapie tylnej
Lotka na dachu
Światła tylne zapożyczone z innego auta
Połączenie obudowy kloszy z nadwoziem
Klosze seryjne [zmienna] (białe, biało-czerwone)
Dokładka pod przedni zderzak
Przerobiony tylny zderzak
Dokładka pod tylni zderzak
Rejestracja na/w zderzaku
Rejestracja pod zderzakiem
Zderzaki chromowane
Brak zderzaków
Zmieniona końcówka tłumika
Sportowe chlapacze
Naklejki firmowe (Mobil itd.)
Brak rynienek bachowych
--------------------------------------------
Jakieś sugestie?




Temat: Test: Alfa Romeo GT 3.2 V6
Przód ma drapieżny, tył nieco awangardowy. Napędzana benzynowym silnikiem o pojemności 3,2 l jest agresywna, ale daje się okiełznać. Alfa Romeo GT to auto z prawdziwie włoskim charakterem. Fot. Maciej Pobocha: Alfa Romeo GT to auto zaprojektowane we włoskim, sportowo-eleganckim stylu. Takie coupe może się podobać.

Oczekiwania w stosunku do samochodów sportowych są wysokie, szczególnie jeśli chodzi o pojazdy „made in Italia”. Sława marek takich jak Ferrari, Lamborghini, Maserati czy wreszcie Alfa Romeo działa stymulująco na wyobraźnię fanów motoryzacji, w związku z czym Włosi nie mogą sobie pozwolić na tworzenie aut miałkich w stylu i niezadowalających osiągami. Alfa GT 3.2 V6 nie jest ani miałka, ani powolna.

Fot. Maciej Pobocha: Kształt tylnej części nadwozia jest nieco kontrowersyjny. Jednym się podoba, inni uważają, że go za szpecący.

Cechy szczególne

GT debiutowała w 2003 r. Przygotowano ją na bazie Alfy Romeo 156, a za projekt nadwozia odpowiedzialne było Centrum Stylistyczne Bertone. Samochód nawiązuje wyglądem do Fot. Maciej Pobocha: Białe tarcze zegarów umieszczonych głęboko w osłonach, aluminiowe elementy i skóra – tak powinno wyglądać wnętrze prawdziwego Gran Turismo. modelu Giulia Sprint GT, stworzonego przez Nuccio Bertone w 1963 r.

Alfa GT oferowana jest wyłącznie z nadwoziem typu coupe. Przeznaczono ją dla pięciu osób i – w przeciwieństwie do np. Audi TT – na tylnych fotelach rzeczywiście zmieszczą się pasażerowie. Co prawda o wygodnym podróżowaniu z tyłu trzech osób można zapomnieć, ale na krótszych trasach czy w sytuacjach awaryjnych dwie uda Fot. Maciej Pobocha: Z tyłu miejsca wystarczy dla dwóch osób, ale raczej na krótsze trasy. się przewieźć bez większych narzekań z ich strony.

Wnętrze zaprojektowano w sportowym stylu, nie zapominając jednak o elegancji. Zegary umieszczone są głęboko w osłonach i podświetlane na czerwono, podobnie jak panel centralny. Kolor ten nieco męczy wzrok, ale jest dość powszechnie wykorzystywany w autach sportowych.

Silnik

Testowaną przez nas Alfę GT napędzała benzynowa jednostka 3,2 l wywodząca się z 3-litrowego silnika V6 24V. Rozwija ona moc 240 KM przy 6200 obr./min, a jego maksymalny moment obrotowy wynoszący 300 NmFot. Maciej Pobocha: Silnik o pojemności 3,2 l jest paliwożerny, ale zapewnia dobre osiągi. Alfa GT 3.2 rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,7 sekundy. dostępny jest przy 4800 obr./min.

Zapewnia to autu dobre osiągi – „setka” pojawia się na liczniku po niecałych 7 sekundach – ale okupione dość wysokim zużyciem paliwa. Zarejestrowane przez nas zapotrzebowanie na benzynę wynosiło w mieście 17,6 – 17,8 l/100 km (spokojna jazda, prędkości do 70 km/h, włączona klimatyzacja), a w trasie 9,2 – 9,4 l/100 km (spokojna jazda, prędkości do 110 km/h, włączona klimatyzacja). Odbiega to od danych producenta na korzyść, Fot. Maciej Pobocha: Wyprofilowane fotele przednie zapewniają dobre trzymanie w zakrętach. jeśli chodzi o jazdę miejską i na niekorzyść w przypadku poruszania się poza miastem.

Głośniej zaczyna się robić w aucie, gdy jednostka napędowa osiąga 3600 obr./min, ale główną przyczyną hałasu są dźwięki dobiegające z układu wydechowego zakończonego podwójną, chromowaną rurą.

Wrażenia z jazdy

Wielowahaczowe zawieszenie przedniej i tylnej osi, przejęte z Alfy 156, zestrojono dość twardo. Mimo to lepiej tłumi ono nierówności drogi niż np. w Nissanie 350 Z. Fot. Maciej Pobocha: Bagażnik jest dość ustawny. Jego pojemność można zwiększać składając dzielone w stosunku 60:40 oparcie tylnej kanapy.

Pewne zastrzeżenia budzi praca 6-stopniowej ręcznej skrzyni przekładniowej. Biegi nie „wchodzą” tak precyzyjnie, jakby się tego można było podziewać.

Dobrze wyprofilowane fotele przednie sprawiają, że przy szybszym pokonywaniu zakrętów kierowca i pasażer nie przesuwają się na boki. Widoczność do tyłu ograniczona jest przez niewielką powierzchnię szyby i dość małe lusterka Fot. Maciej Pobocha: W ścianach przestrzeni bagażowej znajdują się niewielki schowki. zewnętrzne. Panel centralny znajduje się blisko kierowcy, dzięki czemu nie trzeba sięgać daleko, aby skorzystać z urządzeń pokładowych. Z powodu niewielkich i zgromadzonych blisko siebie przycisków nieco za skomplikowana jest obsługa radia.

Fot. Maciej Pobocha

Jakości materiałów użytych do wykończenia wnętrza nie można nic zarzucić, w przeciwieństwie do ich spasowania. W trakcie podróżowania w testowanym egzemplarzu wyraźnie dobiegały nas trzaski z okolicy podszybia i tylnych siedzeń.

Bagażnik Alfy GT jest dość ustawny, bo nadkola nie wnikają do jego wnętrza. W jego prawej i lewej ściance umieszczono dodatkowe schowki. W jednym z nich można umieścić np. zmieniarkę płyt CD, a w drugiej drobne przedmioty.

Minusem Alfy GT jest duży promień zawracania. Co prawda kierownicą nie trzeba dużo pracować, bo ok. 3/4 jej obrotu przekłada się na maksymalny skręt kół, ale sprawne zajęcie miejsca parkingowego czy zawrócenie na węższej drodze stanowi problem.

Podsumowanie

Alfa Romeo GT jak na sportowe coupe jest samochodem dość przestronnym. Napędzana 240-konnym silnikiem zapewnia osiągi, które powinny zadowolić większość kierowców. Stylizacyjnie auto jest nieco kontrowersyjne, szczególnie jeśli chodzi o kształt tylnej części, ale o gustach podobno się nie dyskutuje.