Oglądasz wiadomości znalezione dla zapytania: Tarcza hamulcowa Klocki AUDI





Temat: Tarcze i klocki hamulcowe-Audi 80 B2-jakie?
Witam.
Zamierzam wymienic tarcze oraz klocki hamulcowe z przodu w Audi 80 B2. Rozmawialem jednak ostatnio z kolesiem ktory mi powiedzial ze nie warto kupowac tarcz za 50zl./szt.
Pytanie kieruje do tych ktorzy wymieniali tarcze w swoich Audi - jakiej firmy, za ile, jakie kolcki?? Co myslicie o firmie Brembo? I wogole interesuja mnie wszystkie wasze wypowiedzi na temat kupna i sprawdzania sie tarcz i klockow hamulcowych.





Temat: Warsztaty w Trójmieście (zbiorczy)

Vass Serwis - ul.Górnicza 56, 81-572 Gdynia, tel.: 058/ 622-00-65, 0602 224 303 - specjalizują się co prawda w WV, Audi, Seat, Skoda, ale rozmawiałem z właścicielem i mówił, że wszystko naprawiają, co przyjedzie, bo klienta się nie wybiera. Co ciekawe mają nawet końcówki do komputera do Mitsubishi. Posiadają także mobilną hamownie na którą zapraszają Mitsumaniaków.
Są tam mechanicy, elektrycy i elektronik. Nie posiadają tylko blacharnii i lakierni.
Niedawno jeszcze mieścili się na ul. Redłowskiej w Gdyni na przeciwko stacji LOTOS.

Wymianiałem u nich wahacze, drążek kierowniczy, olej, przewody hamulcowe, tarcze i klocki hamulcowe z tyłu. Robią solidnie i bardzo szybko. Przykład samochód wstawiony na wymianę przewodów hamulcowych, tylnich tarcz i klocków w sobotę o 11, był o 13 gotowy do odbioru. Przy okazji nasmarowali także linkę ręcznego bo podobno ciężko chodziła. Nie zgłaszalem żadnych reklamacji.


Dobry wybór, wymieniałem już u nich sprężyny przedniego zawieszenia, przeguby zewnętrzne. Jedno do czego mogę sie przyczepić to brak informacji z ich strony na temat innych części do wymiany przy okazji naprawy oraz brak dostępności części do Mitsubishi. Teraz mieszczą się na Fikakowie, ul. Górnicza 56. Może warto byłoby uzgodnić z nimi rabaty dla klubowiczów wzamian za reklamę na stronie?
Czy oprócz tego serwisu macie jeszcze jakieś propozycje, godne uwagi?

Na marginesie widzę, że odpowiedzi odbiegają troszeczkę od tematu...





Temat: Warsztaty w Trójmieście (zbiorczy)
Vass Serwis - ul.Górnicza 56, 81-572 Gdynia, tel.: 058/ 622-00-65, 0602 224 303 - specjalizują się co prawda w WV, Audi, Seat, Skoda, ale rozmawiałem z właścicielem i mówił, że wszystko naprawiają, co przyjedzie, bo klienta się nie wybiera. Co ciekawe mają nawet końcówki do komputera do Mitsubishi. Posiadają także mobilną hamownie na którą zapraszają Mitsumaniaków.
Są tam mechanicy, elektrycy i elektronik. Nie posiadają tylko blacharnii i lakierni.
Niedawno jeszcze mieścili się na ul. Redłowskiej w Gdyni na przeciwko stacji LOTOS.

Wymianiałem u nich wahacze, drążek kierowniczy, olej, przewody hamulcowe, tarcze i klocki hamulcowe z tyłu. Robią solidnie i bardzo szybko. Przykład samochód wstawiony na wymianę przewodów hamulcowych, tylnich tarcz i klocków w sobotę o 11, był o 13 gotowy do odbioru. Przy okazji nasmarowali także linkę ręcznego bo podobno ciężko chodziła. Nie zgłaszalem żadnych reklamacji.



Temat: [S] Hamulce 312 mm ze zwrotnicami O1
Sprzedam kompletne hamulce 312 mm ze zwrotnicami do Leona /Toledo /Bora /Golf /Audi A3/Octavia.

W skład kpl wchodzą:
-Zwrotnice P i L ( z czujnikami ABS , łożyskami itp)
-Jarzma hamulcowe 2 szt
-Cylinderki hamulcowe 2 szt ( ze spreżynami , prowadnicami itp)
-Blachy osłaniające tarcze 2 szt
-tarcze hamulcowe + klocki

Tarcze z minimalnym rantem , nie toczone oryginalne - klocki już cienkie)
Całośc skręcona i gotowa do założenia .
Możliwy montaż za dodatkową opłatą i wczesniejszym ustaleniu terminu.

Cena za kpl - 1400 zł

Kontakt :
PRIV
GG 2938430
KOM 604-140-953



Temat: [A6 C5 2.5 TDI]Klocki hamulcowe i tarcze przod i tyl

Kupilem rok temu autko i zamierzam teraz dopiero wymienic klocki i tarcze.Zadna kontrolka odnosnie hamulcow na komputerze mi sie nie zaswiecila i czy wogole sie cos zaswieci po zuzyciu klockow?Jakie sa dobre klocki i tarcze?Bo byle dziadostwa nie chce montowac a jest tego pelno.Slyszalem ze tarcze BREMBO a klocki FEROD sa dobre.Ktos moze sie wyppoiwedziec na ich temat czy warto montowac.LUCASA tez montuja.Ktore wybrac?

Proszę nazywać tematy zgodnie z regulaminem.

Witam moje zdanie jest takie najlepsze klocki i tarcze jesli chodzi o ten temat sa firmy ATE niemiecka firma ktora ma homologacje min na audi,ja jak zmienialem u siebie klocki to wlasnie mialy bite ATE czyli firma i zaraz obok znaczki audi i volkswagena to samo na zaciskach czyli chyba fabrycznie wrzucaja uklady hamulcowe ATE wiec.........wybor nalezy do ciebie pozdro!!!!



Temat: jakie tarcze hamulcowe i klocki kupić?
chce wymienić tarcze(nie wentylowane mam) i klocki hamulcowe do audi B4 2.0 jakiej firmy prosze o pomoc musze pilnie kupić



Temat: klocki i tarcze do opla


Witam,
moze ktos polecilby mi jakies sobie sprawic klocki i tarcze
hamulcowe do opla vectry B. Chcialbym uniknac klopotow jakie
 mialem w audi gdzie po po 2 miechach od zalozenia nowych
tarcz musialem zakladac kolejne, gdzyz te niby nowe tak bily
 ze strach bylo hamowac! Oczywiscie wiem ze powinienem zalozyc
to co firmuje GM, ale wolalbym uniknac wizyty w servisie:)


Ściągnij sobie cennik ze strony Intercarsu. Jest tam wybór klocków
(Lockheed, Texar, Ferodo) i tarcze Brembo - IMO dobre. Komplet tarcz coś
koło 300PLN chyba.




Temat: klocki i tarcze do opla





Witam,
moze ktos polecilby mi jakies sobie sprawic klocki i tarcze
hamulcowe do opla vectry B. Chcialbym uniknac klopotow jakie
 mialem w audi gdzie po po 2 miechach od zalozenia nowych
tarcz musialem zakladac kolejne, gdzyz te niby nowe tak bily
 ze strach bylo hamowac! Oczywiscie wiem ze powinienem zalozyc
to co firmuje GM, ale wolalbym uniknac wizyty w servisie:)


nie musisz jechać do ASO żeby kupić produkt GM
klocki przód Vectra B GM 142,00PLN
klocki tył Cevtra B GM 95,00PLN
i cena nie zmienia się od roku u Mądrego w Poznaniu

ostaniej wymiany w moim autku dokonano w ASO i na klockach i tarczach
z napisem  GM przejechałem 35kkm





Temat: klocki i tarcze do opla
Witam,
moze ktos polecilby mi jakies sobie sprawic klocki i tarcze
hamulcowe do opla vectry B. Chcialbym uniknac klopotow jakie
 mialem w audi gdzie po po 2 miechach od zalozenia nowych
tarcz musialem zakladac kolejne, gdzyz te niby nowe tak bily
 ze strach bylo hamowac! Oczywiscie wiem ze powinienem zalozyc
to co firmuje GM, ale wolalbym uniknac wizyty w servisie:)
Pozd.
Zmija




Temat: Audi 80 B4 / Powazny problem z hamulcami !
Witam !

Problem w Audi 80 B4 /1994 rok.
Silnik ABT 90 KM, przebieg 270 tys km, hamulce tarczowe nie wentylowane
przod i tyl z ABS`em.
Bicie na kierownicy podczas hamowania, lekkiego i mocnego.
Wymienilem juz 2 razy tarcze hamulcowe z klockami (w czasie 2 lat), piaste
kola lewego bo wyszlo na zegarze mikrometrycznym, ze jest minimalnie krzywa
i dalej sa bicia juz drugi sezon, meczy mnie to. Niedawno zauwazylem, ze w
prawym tylnym kole jest chyba zapieczony zacisk bo tarcza jest cala
zardzewiala, czy to moze miec wplyw na bicie kol przednich podczas
hamowania ... ? Moze ABS cos swiruje, ale nie czuje nic na pedale hamulca.
A ... i uklad hamulcowy jest lekko zapowietrzony, ale odpowietrzalem go juz
pare razy i za kazdym razem zaraz znowu sie zapowietrza.
Poradzcie cos prosze bo juz nie mam sily.
Jade jutro do mechanika zrobic ten zacisk zapieczony ... ale czy to cos da
? Hmmm !





Temat: OŻYWIONY AUDI 80 B2 PONUREGO!!!
Czesc wszystkim posiadaczy Audi. wiele razy pisałem na forum o moich problemach z wozem a to lampy od malucha chciałem zakładac, a to zastanawiałem sie czy muj bakutin ruszy. Ale stał sie cud w piątek uruchomilem samochod ( jezdzi skrzeca i troszke hamuje). Poszło troche kaski i czasu troche jeszcze nie wygłada ale juz przynajmniej jezdzi.
Nie jest jeszcze w rewelacyjnym stanie ale narazie da rade. Wymieniłem w nim troszke gratów zaczynajac od całego ukladu kierowniczego przez tarcze hamulcowe klocki cylinderki (jeden z nich sie zepsół przy odpowietrzaniu ale odmienił mi sklep na nowy) linki od recznego, dzisiaj udało mi sie kupic lampy jeden orginał za 80 zł drugą za 5zł bo troszki zadzewiały juz niedługo bede nim jezdził. Zostaje sprawa elektyki tzn. działaja tylko stopy a reszta nie chce a i kierunki ale jakus za szybko mrygaja troszke go pospawac pomalowac i bedzie gicior. Mam jednak toszki mały problem.
Jak go kupiłem poprzedni własciciel odpalał go tylko na gazie (bo taką istalacje posiada) a teraz juz nie chce tylko na bezynie wiec mam pytanko
Dlaczego nie chce odpalac na gazie
Pozdrawiam Ponury
audi 80 1.6 b+g 1980 kolor w tej chwili 3 odcienie szarego



Temat: [B4 2.0 ABT] Drżenie kierownicy przy hamowaniu
Witam :) Koledzy mam problem i juz nie wiem co może być przyczyną .... przy hamowaniu w mym Audi drży kierownica stało się to po wymianie właśnie poduszek amortyzatora.. mało tego zmienione są przednie amortyzatory, łączniki stabilizatorów, rok temu zmienione były tarcze i klocki hamulcowe. Dziś byłem na diagnistyce ustawili zbierznośc, sprawdzili hamulce biora po równo z każdej strony,wiec tarcze są równe nawet koła zamienilem tył na przód i niestety dalej to samo przy hamowaniu mam drgania kierownicy:(((ale na pedale hamulca nie czuć drgań.... opony tez są nowe i nie wiem już się zawiodłem ... :( Gośc na diagnostyce sam nie wie czemu tak może sie dziać wszytko poskręcane nie znalazł zadnych luzów....

Moze macie jakiś pomysł czego tu się jeszcze czepić



Temat: AUDI 80 TD - Sprzedam
Podaj jakieś ceny.Pozdro Damazy.

| Sprzedam AUDI 80 TD.
| Rok produkcji '91. Od października 2000 w kraju.
| Spalanie 5,3 l. / 100 km. do predkosci 130 km. / godz. po trasie,
| Spalanie 6,2 l. / 100 km. w mieście.
| Nowy pasek rozrządu, nowe klocki, tarcze hamulcowe, łożyska
| Zadbany.
| Przebieg 140 000.
| Kolor granat.
| Oferty prosze kierowac na priva lub tel. 0501 196 836.
| Pozdrawiam Zbyszek

Witam i pozdrawiam ...

Korzystając z okzaji dopiszę swoje ogłoszenie:
AUDI 80 TD rok 1993
Przebieg: 130k
wspomaganie, centralny zamek, elektryczne szyby, elektryczne lusterka,
welur, szyberdach, alu 15''
Kolor ciemny zielony (butelkowy) metalik

Wujek






Temat: AUDI 80 TD - Sprzedam


| Sprzedam AUDI 80 TD.
| Rok produkcji '91. Od października 2000 w kraju.
| Spalanie 5,3 l. / 100 km. do predkosci 130 km. / godz. po trasie,
| Spalanie 6,2 l. / 100 km. w mieście.
| Nowy pasek rozrządu, nowe klocki, tarcze hamulcowe, łożyska
| Zadbany.
| Przebieg 140 000.
| Kolor granat.
| Oferty prosze kierowac na priva lub tel. 0501 196 836.
| Pozdrawiam Zbyszek

| Witam i pozdrawiam ...

| Korzystając z okzaji dopiszę swoje ogłoszenie:
| AUDI 80 TD rok 1993
| Przebieg: 130k
| wspomaganie, centralny zamek, elektryczne szyby, elektryczne lusterka,
| welur, szyberdach, alu 15''
| Kolor ciemny zielony (butelkowy) metalik

| Wujek

| Witam i pozdrawiam ...

| Korzystajac z okazji dopiszę swoje ogłoszenie:
nic nie sprzedam :)


pa.





Temat: AUDI 80 TD - Sprzedam


Sprzedam AUDI 80 TD.
Rok produkcji '91. Od października 2000 w kraju.
Spalanie 5,3 l. / 100 km. do predkosci 130 km. / godz. po trasie,
Spalanie 6,2 l. / 100 km. w mieście.
Nowy pasek rozrządu, nowe klocki, tarcze hamulcowe, łożyska
Zadbany.
Przebieg 140 000.
Kolor granat.
Oferty prosze kierowac na priva lub tel. 0501 196 836.
Pozdrawiam Zbyszek


Witam i pozdrawiam ...

Korzystając z okzaji dopiszę swoje ogłoszenie:
AUDI 80 TD rok 1993
Przebieg: 130k
wspomaganie, centralny zamek, elektryczne szyby, elektryczne lusterka,
welur, szyberdach, alu 15''
Kolor ciemny zielony (butelkowy) metalik

Wujek





Temat: Moduł zapłonu chyba padł ??
Moduł mam taki sam jak na zdjęciu AUDI,WV.
Jest on sprawny.Czujnik HALA sprawdziłem www.google.pl
uszkodzony okazał się przewód łączący czujnik z modułem (samochód naprawiłem w sobotę, ale teraz znowu uszkodził się sworzeń wahacza KAK żYć ????????

[ Dodano: 2007-05-30, 20:37 ]
A wymieniał ktoś aparat zapłonowy?
U mnie zaczął padać czujnik halla w aparacie zapłonowym.Niestety nowy aparat zapłonowy bosch kosztuje 950 zł,ale znalazłem ten
http://motoplatforma.com/...20-%2053k%20%96
może ktoś próbował coś podobnego zrobić?
Ma ktoś do sprzedania jakiś aparat(za pół darmo bo chyba sprzedam swoją IBI lub zezłomuje nowe tarcze hamulcowe, klocki,z tyłu cylinderki,zmieniony gaźnik,wahacze i ogrom pracy)

[ Dodano: 2007-06-07, 19:31 ]
No śmiało bez krępacji walcie co wam leży na wątrobie



Temat: Wspaniali "mechanicy" Auto Moto Centrum na Al. 11
a to jest fajne, jakies 5 lat temu moj brat mial Audi 200 Turbo. Wymienial 4 tarcze hamulcowe i klocki przod i tyl. Pan inżynier Florczak po robocie pojechal na próbe , wrocil , mowi ze lozyska kol ma do wymiany brata Audi, slychac juz je. Po godzinie brat zgubil koło w centrum Gorzowa. Pan Florczak nie dokrecił kól.......



Temat: AUDI 80 TD - Sprzedam
Sprzedam AUDI 80 TD.
Rok produkcji '91. Od października 2000 w kraju.
Spalanie 5,3 l. / 100 km. do predkosci 130 km. / godz. po trasie,
Spalanie 6,2 l. / 100 km. w mieście.
Nowy pasek rozrządu, nowe klocki, tarcze hamulcowe, łożyska
Zadbany.
Przebieg 140 000.
Kolor granat.
Oferty prosze kierowac na priva lub tel. 0501 196 836.
Pozdrawiam Zbyszek




Temat: Audi a4
jedna z moich pierwszych prac:

seria:


zmienione:
gleba
fele
tarcze i klocki hamulcowe
grill bez znaczka
zmieniony odcien halogenow
zmieniony lekko kolor lamp
drzwi bez listew i klamek
usuniety migacz z blotnika



Komentujcie



Temat: Garsc przydatnych akcesoriow
tą naklejkę to samemu mozna zamówić w firmie reklamowej łącznie z naklejeniem, siatkę mam i jest średnio przydatna , rolety które kosztuję prawie tyle co elektryczne rolety w Audi..no comments , schowek n okulary jest trochę za mały..

nadal twierdzę że najlepszy mozliwy upgrade co do akcesoriów w astrze to bixenony ze spryskiwaczami oraz dobre tarcze hamulcowe i klocki.



Temat: Gieniu-wyjazd do Irlandii
Siemano tak ja obiecałem że jak dopadnę neta to napisze co i jak.A więc
Jest jednym słowem przeje**ne,a teraz troche dokładniej:roboty nie ma a miała być,jest teraz taki przestój w przemyśle samochodowym,mam nadzieje że za parę dni sie coś ruszy...bo jeżeli nie to szlak mnie tutaj trafi cały dzień chodzę z kąta w kąt bo nie mam co robić.Jedynie to co wieczorem kuzyn wróci z serwisu Reno to przy domu naprawia autka i mu pomagam to co umie.W czwartek wymieniałem przegub w passacie b5 a wczoraj tarcze i klocki hamulcowe w Octawi.I to na tyle co zrobiłem w tym kraju.Nikogo tu nie znam oprócz kuzyna nie mam do kogo wyjść na dwór ani do czego(brak etki)
Ahaa bym zapomniał wymieniłem jeszcze kuzynowi głośnik w tubie w jego audi A6.
Pogoda...do bani jak przyjechałem to padało i dopiero wczoraj pod wieczór przestało.
Mówią że tutaj już jest po lecie bo czerwiec był bardzo ciepły.
Podsumowując:jak wrócę do polski to uklęknę i pocałuje ziemię o ile wcześniej za zawiozą mnie do psychiatry z powodu nudów.

[ Dodano: 2008-06-28, 16:20 ]



Temat: Problem podczas jazdy
Witam!:)
Jestem posiadaczem audi allroad 2,7 t i mam problem.
Przy opuszczonej pozycji nadwozia(sport) przy przyspieszaniu auto mi dziwnie wibruje z tyłu (jakbym miał jajowate koła lub krzywe).
Wymieniłem już opony na nowe, tarcze i klocki hamulcowe. Sprawdziłem zawieszenie-nie ma rzadnych luzów.
Co to może być? .........Pomóżcie.
Objawy te nie są cały czas odczuwalne zależy od szybkości przyspieszania-jak wolniej przyspieszam to delikatnie wibruje a jak użyje całej mocy to wibruje bardzo mocno. Wibracje są takie dziwne jakbym miał w aucie krzywe koła (tak rzuca lewo-prawo-lewo-prawo)



Temat: [80 B3] tarcze hamulcowe przód - czy trudno samemu wymienić?

czyli kupuje wentylowane tarcze i klocki do wentylowanych tarcz?? ni c nie trzeba innego zmieniac? jarzma, zacisku??
oj chyba trzeba do audi jest jedna grubość klocków 19,3 a tarcze albo 13 albo wentyle 22mm. niektóre VW mają identyczne klocki hamulcowe tylko przy wentylowanych tarczach grubość nominalna to chyba 16mm.
mogę się mylić ale jeśli komuś udało się wepchać wentyle w zaciski od normalnych tarcz, to bardzo proszę mnie poprawić.



Temat: [B4 2.0E ABK] Krzywienie się tarcz hamulcowych.
AUDI 80 B4 2.0E TARCZE HAMULCOWE. MAM BARDZO WIELKI PROBLEM Z TARCZAMI HAMULCOWYMI Z PRZODU. SĄ ONE WENTYLOWANE. GENERALNIE CHODZI O BICIE TARCZY,KUPIŁEM NOWE TARCZE HAMULCOWE BREMBO ORAZ NOWE KLOCKI TEŻ BREMBO. PO PRZEJECHANIU OKOŁO 1700-2000 KILOMETRÓW TARCZE ZNÓW SIE SKRZYWIŁY. O REKLAMACJI MOŻECIE POMARZYĆ. I NIECH MI NIKT NIE PISZE ŻE PO PRZETOCZENIU BEDZIE OK,BO NIE BEDZIE. MOŻE KTOŚ ZNA JAKĄŚ DOBRĄ FIRME, KTÓRA PRODUKUJE TARCZE HAMULCOWE DOBREJ JAKOŚCI. BO NIE CHCE SIE ZNOWU WPAKOWAĆ NA MINĘ. Z GÓRY DZIĘKI WIELKIE.

O co Krzyczysz???
Kolejny Post napisany przez Ciebie z włączonym CapsLockiem zostanie usunięty!!
FranoF1



Temat: Jakie Tarcze hamulcowe???

Wiele osob skarzy sie na Zimmermany ostatnio. Ja dlugo siedzialem i czytalem o hamulcach zanim zdecydowalem co kupic. Jezeli chodzi o uznanie gwarancji na tarcze hamulcowe to bedzie ciezko bo wiekszosc producentow stwierdza, ze uszkodzenie jest wynikiem nieprawidlowego montazu (co bardzo czesto jest prawda). Do renowki kupilem EBC Turboroove, ale poki co nie jestem w stanie nic wiecej o nich powiedziec bo auto jeszcze nie jezdzi. W komplecie z tarczami byla bardzo dokladna instrukcja montazu lacznie z podanym dopuszczalnym biciem tarczy (0,02mm) jak i momentem z jakim nalezy tarcze dokrecac. Klocki GreenStuff maja specjalne pokrycie, ktore w poczatkowym uzyciu ma za zadanie wytrzec warstwe ochronna z tarczy i jest do tego instrukcja 'docierania' kompletu.

W kazdym aucie da sie przegrzac kazde hamulce


Klocki i tarcze EBC to nowa wschodząca gwiazda i są to obecnie najczęściej zakładane po Taroxie heble do mocnych samochodów jak sti,evo i rs-y audi,ja ich jeszcze nie miałem ale opinie słyszę pozytywne.



Temat: Nacinane i nawiercane Tarcze Do Audi, Seata lub Volkswagena
SPRZEDAM!!! Tarcze hamulcowe firmy DELPHI nawiercanie i nacinane, s? fabrycznie nowe


Posiadam równierz sportowe klocki hamulcowe.



Temat: CENY CZESCI U FIATA


| Kupowalem w sklepie AutoSport w Warszawie na Miedzianej,
| kosztowaly chyba 150 PLN (do Alfy 155). Plyn jest jeszcze OK.
| Nie mowie ze to slabe klocki - sa nzprawde niezle, ale niestety
| mozna nimi zagotowac plyn. Sprawdzalem - ostry przejazd przez
| miasto i na kolejnych swiatlach debowy pedal hamulca...

To dziwnie tanie, do mojego Accorda po 240PLN, tylko dlatego, ze
Accord? W
kilku sklepach sie pytalem i cena zawsze byla 240-250PLN. Napisz co to
znaczy wg Ciebie zagotowac plyn przez klocki? Bo ja nie rozumiem?
Dlaczego
sie gotuje. Ja w poprzednich klockach to mialem problem z klockami, tj
tracily ciernosc po rozgrzaniu, ale pedal nigdy nie robil sie twardy!


Po kilku(nastu) hamowaniach ze 100-140 pedal twardnieje.
Mialem tak w Audi po zalozeniu dupnych klockow - wymiana
na ATE pomogla w zupelnosci, w Omedze nie zdazylo sie nigdy,
a uzywalem klockow Lucasa, w Alfie zdarza sie ze plyn osiagnie
temp. wrzenia, ale mozliwe ze to efekt slabo odprowadzajacych cieplo
tarcz - sa juz praktycznie do wymiany, wiec przy nastepnej
zmianie klockow pojda na zlom. Na pewno Ferodo nie sa zle, ale sadze
ze lepiej dzialalyby w komplecie ze sportowymi tarczami.
Natomiast moj kumpel (tez AR 155) kupil ostatnio komplet takich
tarcz z klockami (fima Emmeti) i efekt ustapil zupelnie. Sprawdzal
w gorach i stwierdzil ze nic nie jest w stanie wyprowadzic ich
z rownowagi. Jako ze komplet kosztuje 560 zl (2 tarcze+klocki)
wiec gra warta swieczki. Zakup w dziale tuningowym firmy Vemapol,
w podwarszawskiej Jablonnie.

Jacek.





Temat: Sprzedam AUDI 100 Sport line
Audi 100 2,2 136 KM benzyna +LPG (BLOS)

[img]http://republika.pl/olostanoch/AUDI/A000.jpg[/img]

Rarytas w tym nadwoziu
Nadwozie - Audi sport (pompowane nadkola)
Wnętrze -Audi sport quattro

Silnik 5 cylindrów 136 KM
Instalacja LPG Lovato + [b]BLOS[/b] 3 letnia (ciągnie do spodu, równe obroty biegu jałowego, zero strzałów. Niezdławiona moc jak przy tradycyjnym mikserze podciśnieniowym).

Samochód zadbany, wygodny, i dobrze wyposażony. (jak na swój wiek) Używane jako rodzinne.
Spalanie LPG trasa 10,5 miasto 13-14 (zależy od techniki jazdy)
Spalanie PB trasa 8,5 miasto 12

[b]Wyposzczenie.[/b]
-Elektryczne szyby (wszystkie 4)
-Centralny zamek
-Wspomaganie kierownicy
-Przód i tył tarcze hamulcowe
-Auto Check (system samo-diagnostyki)
-Komputer pokładowy
-3 dodatkowe wskaźniki (temp. Oleju, Ciśnienie oleju i ładowanie)
-Przyciemniane szyby tylna dodatkowo przyciemniona skutecznie chroni samochód przed nagrzaniem w lecie)
-spryskiwacze reflektorów
-chłodzenie wtryskiwaczy
-podłokietnik na tylnej kanapie
-szyberdach
-Instalacja CB radio ALAN 48+ antena
-Radio Blaupunkt 4x25 W
-Końcówka tłumika REMUS
-automatycznie wysuwana antena
-oryginalne progi ZENDER
-Blenda Hela + czerwone lapy tylne

W przeciągu 3 lat, gdy posiadam samochód wymieniłem amortyzatory, tarcze i klocki, rozrząd, pompe wody oraz nagrzewnice.

Możliwość zakupienia po niższej cenie ale wyciągam CB radio I antene

Dalsze informacje na meila




Temat: Sprzedam AUDI 100 Sport
FOTKI na stronie http://oooo.nazwa.pl/forum/viewtopic.php?t=1513

Audi 100 2,2 136 KM benzyna +LPG (BLOS)

Rarytas w tym nadwoziu

Nadwozie - Audi sport (pompowane nadkola)
Wnętrze -Audi sport quattro

Silnik 5 cylindrów 136 KM
Instalacja LPG Lovato + BLOS 3 letnia (ciągnie do spodu, równe obroty biegu jałowego, zero strzałów. Niezdławiona moc jak przy tradycyjnym mikserze podciśnieniowym).

Samochód zadbany, wygodny, i dobrze wyposażony. (jak na swój wiek) Używane jako rodzinne.
Spalanie LPG trasa 10,5 miasto 13-14 (zależy od techniki jazdy)
Spalanie PB trasa 8,5 miasto 12

Wyposzczenie.
-Elektryczne szyby (wszystkie 4)
-Centralny zamek
-Wspomaganie kierownicy
-Przód i tył tarcze hamulcowe
-Auto Check (system samo-diagnostyki)
-Komputer pokładowy
-3 dodatkowe wskaźniki (temp. Oleju, Ciśnienie oleju i ładowanie)
-Przyciemniane szyby tylna dodatkowo przyciemniona skutecznie chroni samochód przed nagrzaniem w lecie)
-spryskiwacze reflektorów
-chłodzenie wtryskiwaczy
-podłokietnik na tylnej kanapie
-szyberdach
-Instalacja CB radio ALAN 48+ antena
-Radio Blaupunkt 4x25 W
-Końcówka tłumika REMUS
-automatycznie wysuwana antena
-oryginalne progi ZENDER
-Blenda Hela + czerwone lapy tylne

W przeciągu 3 lat, gdy posiadam samochód wymieniłem amortyzatory, tarcze i klocki, rozrząd, pompe wody oraz nagrzewnice.

Możliwość zakupienia po niższej cenie ale wyciągam CB radio I antene

Dalsze informacje na prv




Temat: [towar](klocki hamulcowe All)
mogę polecić klocki hamulcowe firmy fomar, nazwa handlowa "breck". Nie piszczą , nie szumią, dobrze hamują nawet na tarczy rozgrzanej do koloru jasnoczerwonego, nie niszczą tarcz, przebiegi też ok, cena dobra. Testowane min. w b3 1,8 , audi 100 2,6 ABC, kadettcie GSI.
Większość b3-klocki nr. 707 cena ok 70pln.



Temat: Czy mogę założyć do B2 zaciski hamulcowe od B3?
Hmm może masz rację, bo w sumie to problem polega na tym, że jak hamowałem z prędkości 140km/h to w pierwszej chwili hamowało a potem tylko zwalniało i ja nie wiem czy czasem nie mam walniętych zacisków czy to klocki hamulcowe miernej jakości są.Bo wymieniałem już w pompie hamulcowej te gumki, potem wymieniłem serwo od innej audi i nic, wymieniłem jeszcze tarcze z klockami i na początku to klocki bardzo piszczały jak hamowałem, teraz już nie piszczą na szczęście ale robi się to co wyżej napisałem.
Pozdrawiam.



Temat: Układ hamulcowy Audi 100 c4 2.5TDI Awaria

WItam!!! Od kilku dni mam dziwny objaw w swoim samochodzie marki Audi 100 c4 2,5TDI a mianowicie chodzi mi o pedał hamulca podczaj jazdy zaczyna uciekac??? co moze byc przyczyna???? Pompa hamulcowa czy moze vacum pompa ???? a moze sa jakias inna przyczna tego ze pedal satje się coraz miekszy?????? Klocki tarcze plyn byl wymieniany i bylo ok po tym wszystkim. Jak można sprawdzic co ulegla awrii ??? czekam na pomoc Pozdrawiam!!!! najprawdopodobniej pompa, jest jeszcze inna możliwośc , tzn. pisałeś ,że płyn , klocki i tarcze były wymieniane, moze są źle odpowietrzone?



Temat: [A6 C5] Prośba o ocenę/wycenę
Słuchajcie, mam do kupienia Audi A6:
- TDI 1.9 (nie jestem pewien czy wersja 110 czy 130 km)
- rok produkcji: 1998 r.
- przebieg: 224000 km.
- skóra
- autko zadbane
- klimatyzacja dwustrefowa
- felgi 17 (alu) + opony zimowe i letnie
- OC/AC do 17 II 2009
- olej wyminiony tydzień temu
- podobno pali: w mieście 6-6,5 a w trasie 5,5.
- w tym roku były wymieniane:
- wahacze
- osłony przegubów
- łączniki stabilizatora
- końcówka drążka
- klocki hamulcowe
- filtr przeciwpyłkowy kabiny
- filtr powietrza.
- w 2006 były wymieniane:
- tarcze hamulcowe,
- przewody hamulcowe
- plyn chłodniczy

Niestety nie wiem (ale się dowiem), kiedy był wymieniany rozrząd - z tego co wyczytałem na forum to pewnie mam jeszcze do przejechania okolo 20-30 tys., czyli w moim wypadku kolo roku.
No i teraz najwazniejsze - jak powinna klasować sie kwota za takie autko?

prosze o pomoc i dziekuje za wypowiedzi

p.s.
mam nadzieję, że w dobrym dziale się wpisałem



Temat: Nowe Ferodo DS performance FDS1398
Sprzedam nowe (kupione jakieś miesiąc temu) klocki hamulcowe Ferodo DS performance o numerze FDS1398.
Są to bardzo dobre klocki i pasują do takich samochodów jak VW, skoda, seat czy audi pod tarcze 312mm.

Sprzedaje je ponieważ pod mój system seat sport i zaciski te klocki nie pasują, a już za późno by mi je wymienili.

Cena katalogowa to 500zł, a ja za nie chce okolo 350zł przy odbiorze osobistym.

Kontakt: 507228702.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=681930537

zależy mi na szybkiej sprzedaży.



Temat: Parametry ukladow hamulcowych ...
Czy moglby ktos obeznany w temacie wypisac wszelkie dane na temat ukladow hamulcowych stosowanych w E30 i E36? Cos w stylu - od roku tego do roku tego w wersjach silnikowych takich i takich stosowano wentylowane tarcze hamulcowe o srednicy takiej i takiej.
Zajmuje sie modyfikacjami ukladow hamulcowych, na razie siedze w amerykanach (one naprawde nie hamuja ), teraz chcialbym wziac sie za europe i najpopularniejsze marki, zaczynam od BMW i VW, potem Audi, Opel i Mercedes.
Wszelkie dane sie przydadza, jakie tarcze, jakie klocki, jakie zaciski, jaki rozstaw srub mocujacych zacisk do zwrotnicy, odsadzenie standartowych felg itd. itp.
Czy sa jakies znane, popularne i sprawdzone przepisy na polepszenie heblowania w trojkach? Np. bierzemy zaciski z siodemy, tarcze z piatki i voila?
Z gory dzieki za wszelka pomoc.



Temat: A8

Niech Cie BOG i wszyscy Swieci bronia przed Alfa 166... ciagle nerwy nerwy nerwy...

Zawieszenie leci co pol-roku... koszt ok 2tys pln, elektryka szaleje ( dziwne ale zostala przelozona z Lancii Kappy, ale w Alfie szwankuje ) Najgorsza rzecz przy automacie w wlochu... lubi sie zblokowac gaz, i pod swiatlami sam samochod Ci moze ruszyc- wada fabryczna...

Najlepszy wybor Audi A8 chociaz zawieszenie tez drogie, ale przynajmniej pancerne.


Koleżka miał taką przez 3 lata, oprócz regeneracji turbiny samochód jezdził idealnie i nic wiekszego sie nie zepsuło, oprócz czesci które normalnie sie zuzywają jest to jak najbardziej samochód godny polecienia. Rozmawiałem juz z niejednym włascicielem alfy 166 i za kazdym razem byli z nich zadowoleni. Jezeli chodzi o alfe to nigdy nie polece alfy 156 bo to to dopiero jest porażka.
Co do czesci do 166 to są bardzo tanie i nie wiem skad wytrzasnałes zawieszenie za 2 tys zł ( no chyba ze jest ze zlota). Wachacz na przód kosztuje 150 zł a jest ich dwa, klocki hamulcowe to koszt około 200 zł na przód i 60 zł tył, tarcze hamulcowe to koszt 240 zł za komplet wiec nie wiem gdzie tu jest drożyzna W takiej 166 napewno mozna odradzic silnik 2.0 Twin Park, za słaby i bardzo awaryjny. Jedyny słuszny silnik w tym samochodzie to 2.4 JTD spalanie ropy 6.5 L/100km 240 km/h jedzie i jest naprawde mega wygodne i jest to limuzyna za rozsądna kasę

Pozdrawiam



Temat: Co wybrac BMW e46 czy Audi a4 lub a6 ?
A jeżeli chodzi o spalanie ? i powiedzmy ceny części zamiennych ? jaka jest różnica między audi a bmw powiedzmy np amortyzatory, klocki hamulcowe, tarcze itp



Temat: [80 B4 1.9TD]trzęsie kierownicą przy hamowaniu

Witam wszystkich
czy ktoś może mi pomóc, w b4 1,9 td przy delikatnym hamowaniu z prędkości 130/120 do 80 km/h trzesie kierownicą , poniżej 80 tki przestaje. wymieniłem tarcze hamulcowe(boscha) klocki hamulcowe(lucas), tulejki w wahaczach dolnych,przegóby wewnetrzne,
koła wyważone i dalej to samo !


To jest tuning Audi 80. Gratuluję wyboru właściwego działu.



Temat: Escort - hamulce


Witam,
Ostatnio zmieniłem tarcze i klocki z przodu, i zaczęło się...
(Tarcze - Jurid, Klocki - jakieś włoskie - zaznaczam, że hamuje ok)

Podczas jazdy klekocze z przodu na niewielkich nierównościach - gość na
stacji diagnostycznej stwierdził że przy zmianie klocków na nowe to norma,
wyczyszczono zaciski z syfu i mają luzy, ale ułożą się. - rzeczywiście ?


dzwine, tyle razy zmieniałem klocki i nigdy nic takiego, według mnie coś nie
halo z mocowaniem klocków, względnie może się odkleja okładzina od klocka (o
takim przypadku słyszałem)


Co może piszczeć z tyłu przy naciśnięciu hamulca ? Mam nadzieję że nie
będzie trzeba całego hamulca wymieniać.


a może skończyły Ci się szczęki/klocki  z tyłu? ew. mogą się źle układać lub
kiepski materiał i też będa piszczeć

Pozdrawiam
Darek

*******************************
********         Audi A3      *********
*******************************





Temat: [B4 1,6 100KM] Prosze o kilka rad (hamulce, chłodzenie)
Witam

Silnik 1,6 101koni!

Pierwsza sprawa taka: zgubilem swoj korek od zbiorniczka wyrównawczego :(
Zakręciłem inny, prawdopobnie od starszej audi! Dziś zdarzylo sie coś podobnego do zagotowania wody w układdzie jednak temperatura była ok, wentylatory chodziły, niewiem co to było.

I tu moje pytanie : czy do konkretnego silnika musi być konkretny korek czy to jest bez znaczenia ??

I czy waż co idzie od chlodnicy ten gruby on ma byc mocno twardy ? srednio twardy ? czy miekki ? :) pytam bo nie mam pojecia a zdania są podzielone !

Druga rzecz z którą mam problem to hamulce:
wymienilem klocki hamulcowe z przodu bez wymiany tarcz. Od tamtego momentu przy hamowaniu bije mi bardzo mocno kierownica a przy starych klockach tego nie bylo.
Teraz niewiem co zrobić. Czy wymiana klockow na inne coś da?? czy tarcze sie mogly zniszczyć w jakis sposob i nawet jak dam inne klocki to tez bedzie bic w kierownicy ??
Czy musze wymienic tarcze na nowe i klocki ??

Pomózcie bo niedlugo czeka mnie długa podroz i musze miec sprawne auto.
Z góry dzieki.
Pozdrawiam



Temat: BIG HEBLE od S6
Witam

Wrzucma jako taka ciekawostkę (modernizacja nie przeprowadzana w Audi ale w moim drugim aucie Passat B5 1.9 TDI 2003)

To już moja druga wymiana hamulców na wieksze:
1. Pierwsza modernizacja polegała na wymienie standardowych hamulców - tarcze 288mm na następujący zestaw:

- większe jarzma: 4B0615125A i 4B0615125C to jedno i to samo (jeden numer używa VW a drugi AUDI)
- wieksze tarcze: Zimmermann Sport 312mm
- klocki: FERODO DS
- zaciski: seria

2. Druga modernizacja która obecnie jest w toku to był zakup zestawu od S6 4.2 z 2001

- zwrtonice aluminiowe 4B3407253G, 4B3407253G
- wachacz nośny - 4B3407151C x2
- duże zaciski typ HP-2 numery 4B0615107B i 4B0615108B
- duże tarcze 321x30 numer 4B3615301 (ja zamontowałem Zimmerman Sport)
- klocki TEXTAR

PORÓWNANIE STAREGO I NOWEGO ZACISKU:


w obydwu przypadkach nie można zapominac o bardzo dobrym płynie hamulcowym: Motul RBF660

Jazda bez pasów podczas hamowania grozi kalectwem

Następna modernizacja to hamulce tylne.

Wychodze z takiego założenie że to nie sztuka sie rozpędzić, sztuka to wyhamować nawet 1cm przed przeszkodą.



Temat: [B4 1Z] Brak mocy i hamulców w 1.9Tdi
Mam nastepujacy problem a mianowicie, pewnego dnia zauwazylem ze moje auto zaczelo zle hamowac pedal wpadal nisko i dopiero za 2-3 razem hamowal w maire. Wiec wymienilem tarcze i klocki z przodu, tarcze ATE, klock ferrodo a takze klocki z tylu. Chociaz prade mowiac to zarowno przednie i tylnie klocki byly w ladnym stanie ale jak juz mialem nowe klamoty, to pozmienialem. Ale hamulce dalej sa lipne pedal wpada nisko i jest mieeki. Ukald odpowietrzony plyn zmieniony. Zrobilem juz 400km i nic, a do tego zauwazylem za auto zaczelo slabo przyspieszac tak jakby turbo nie zalanczalo sie, a jezeli hamuje 3-4razy pod rzad pedal robi sie twardy i trudno go wciisnac, nie zawsze ale dosc czesto. Autko to Audi 1.9Tdi z 94r 90KM



Temat: Dyskusja audi vs evo - wydzielona z innego watku


Wiesz, wymiana lusterek, pewnie hamulcy tez bo seryjne w Evo tez na wiele palowania nie wystarcza itp, itd. Moze od razu kupic cos innego?


Ty chyba naprawde nigdy nie jeździłes mocnym audi, a na forach audi tez nie ma włascicieli RS za wiele wiec nie mogłes doczytac ze audi RS nie hamują wcale. Jak sie przesiadłem z M5 do RSr, to o mało sie nie rozbiłem na pierwszych swiatłach, tam nie ma hamulców wcale, mimo ze sa ogromne i po 4 klocki na tarcze. Jak juz objedziesz w realu po kilkanasice tys kilometrów upalając wszystkie mocne auta to dojdziesz do wniosku ze EVO nie ma konkurencji a M czy RS są do lansu i na autobane.



Temat: [80 B4 2.0 ABK] hamulce..
[80 B4 2.0 ABK] Witam Chciałbym zmienic 4 tarcze hamulcowe w swoim autku i klocki oczywiscie rowniez i mam mozliwosc ich kupienia w UK troche taniej ale nie moge nigdzie znalezc jakie rozmiary tarcxz tylnich i przednich posiada Audi 80 b4 Rowniez nie wiem jak dobrac klocki Nie znam oznaczenia Czy sa po prostu standartowe jak te ktore znalazlem na sklepach internetowych czy Ebay itp ? Czy mozna załozyc tarcze wentylowane do juz co badz starszego pojazdu?



Temat: Układ hamulcowy Audi 100 c4 2.5TDI Awaria
WItam!!! Od kilku dni mam dziwny objaw w swoim samochodzie marki Audi 100 c4 2,5TDI a mianowicie chodzi mi o pedał hamulca podczaj jazdy zaczyna uciekac??? co moze byc przyczyna???? Pompa hamulcowa czy moze vacum pompa ???? a moze sa jakias inna przyczna tego ze pedal satje się coraz miekszy?????? Klocki tarcze plyn byl wymieniany i bylo ok po tym wszystkim. Jak można sprawdzic co ulegla awrii ??? czekam na pomoc Pozdrawiam!!!!



Temat: [80 B4 2.0 8V] Nierówna praca silnika
Witam.
Moje cudeńko to Audi 80 Coupe, B4, 1995r, 2.0 8V

Mam problem z silnikiem, nie równo pracuje, nie wiem co się stało, nawet na wyższych obrotach nie równo pracuje, w czasie jazdy gdy mu wsisne w podłoge, to najpierw się zdusi, tak jakby paliwa brakło, a potem już normalnie przyspiesza, a gdy normalnie spokojnie jeżdze, nie dodając za dużo gazu, chodzi ok, a i jeszcze z rury szadze czarne wyrzuca, zderzak jest w nich uwalony wokół rury. Proszę o pomoc...

krótka historia mojego audi coupe:
Kupiłem to audi na aukcji, przetestowałem i wszystko było ok, ale po jakichś 60km w drodze powrotnej do domu, zaczął się dusić, zniknęły wolne obroty, a ciśnienie oleju na zegarze spadło do "1,5bara", zatrzymałem się, zgasiłem, spojrzałem na korek od wlewu oleji i był korzuch na nim biały i na pokrywie klawiatury, ale nieprzegrzewał się, woda nie znikała-sprawdziłem, odpaliłem ponownie i wszystko wróciło do normy, dojechałem do domu, rano wstałem i już nie było równych obrotów...
Sprawdziłem ponownie korek od wlewu oleju i pokrywę klawiatury, po białym korzuchu nie byo śladu, stan wody, oleju nie zmienił się, z tego co się dowiedziałem ten samochód stał nie urzywany przez 8 miesięcy, potem przez ostatnie 2 miesiące przed zakupem przeze mnie był uruchamiany tylko gdy wjezdzano nim do garazu i z garazu, wymieniono w nim przed sprzedazą: olej i filtr, filtr powietrza, wydech na odcinku od katalizatora, z przodu i z tyłu tarcze, klocki i zaciski oraz przewody hamulcowe i płyn hamulcowy...

tyle udało mi się ustalić o tym aucie, teraz stoi w garażu i czeka na pomoc :)



Temat: Kupliem leona 1.8T > kilka pytan !
PiotrekS, jak zmieniałem klocki u kolegi audi tt to z tylnym jednym zaciskiem walczylem poł dnia potem juz w 15 min sie uwinelismy , z pomoca starego klucza do roweru idzie dosc znosnie

Matic, co do hamulcow to najlepiej jak komplet zmienisz tarcze i klocki (najlepiej tej samej firmy), ATE wprowadziło na rynek sportowa game klockow tak ze razem z power disc bedzie dobra alternatywa dla EBC ,



Temat: Dylemat - czy kupic C4 - czy mozecie mi doradzic ?
Witam

Bylem posiadaczem Audi B4 przez 2 lata - neistety mielm wypadek i autko poszlo pod przyslowiowy noz.

Trafia mi sie teraz Audi C4 z 93/94 w kombi z silnikiem 2.5TD (niestety nie wiem z jaka moca). Zastanawiam sie czy ten samochod jest drozszy w serwisie od B4.

Pytanie pierwsze - jak sprawuje sie na polskim oleju (czy mozna w porach letnich jak do Mietka wlewac do bku pol na pol ON z olejem rzepakowym ?) silniki 2,5 TD w C4 - jakie jest srednie zuzycie paliwa - i czy te silniki maja jakies wady (np. czeste padane turba itp)

Pytanie drugie, zasadnicze jest taki - jak wyglada stosunek cen podstawowych elemntow eksploatacyjnych do C4 w stosunku do B4, mam na mysli:
Czy mozecie podac mi w nawiasach przykladowe ceny (na zasadzie okolo) do B4 i C4 (w orginale i podrubie)
- przednie tarcze hamulcóww B4 () C4()
- klocki hamulcowe B4 () C4()
- tlumik tylni B4 () C4()
- tlumik srodkowy B4 () C4()
- paski rozrzadu B4 () C4()
- rolki do wymymiany przy rozrzadzie B4 () C4()



Temat: [Lanos] [foto] brzydal



MODYFIKACJE:

Dane modelu:

- Daewoo Lanos
- 1500 cm3
- 100 KM
- 1999 r

SILNIK:

- filtr powietrza K&N
- świece NGK

Z ZEWNĄTRZ:

- wlot powietrza na masce a'la Ferrari F50
- zaspawany grill
- przedłużona maska
- zderzak przedni własnego projektu
- tylne lampy od seata Ibizy
- szyby przyciemnione
- brak kalmek
- usunięte wszytkie znaczki
- wygładzona tylna klapa
- klamki od Audi B4
- tylni zderzak z dokładką do Opla Astry F
- kolor z palety barw BMW
- skrzydło a'la Peugeot 206 WRC
- kolor z palety barw BMW
- podświetlenie podwozia
- pas przeciwsłoneczny na przedniej szybie

ZAWIESZENIE:
- lakierowane bębny i zaciski hamulcowe
- amortyzatory Blistein B4
- sprężyny Supersport -40
- nacinane tarcze ATM
- klocki hamulcowe Ferodo Premium
- płyn DOT 4

KOŁA:
- alu-obręcze BORBET BS: 7,5x16" (przód) i 9x16" (tył)
- opony: 215/40 R 16 Diamond Platin

ZMIANY WEWNĄTRZ:
- elektrycznie regulowane, skórzane fotele od Hondy Legend
- kierownica Supersport z nabą OMPd
- plastiki pomalowane na niebiesko
- niebieskei podświetlenie zegarów
- zmieniona gałka i mieszek
- podświetlenie wnętrza

AUDIO:
- radio Pioneer DEH 7300 MP3
- głośniki dwudrożne 16,5 cm
- wzmacniacz Magnat Classic 360 W
- podciśnieniowa skrzynia z głośnikiem Magnat



Temat: Audi 100 C4 2.0E miekki pedał hamulca(głęboko wchodzi)
Witajcie mam maly problem z hamulcami a konkretnie chodzi mi oto ze w swojej furmanie gleboko wchodzi mi pedal hamulca.Wymienilem juz serwo nie pomogło,pozniej pompke tez nie pomoglo,wymienilem z tylu bebny,okladziny,cylinderki troszke nizej schodzi,z przodu klocki i tarcze w stanie dobrym,caly uklad odpowietrzony.Kurcze oco tu chodzi moze ktos juz tak mial?Jesli tak prosze o porade i ewentualne wskazowki co z tym zrobic.Zgory dziekuje i pozdrawiam.



Temat: BMW E32 740 vs. AUDI V8 4.2

[V8 to rzadkie auto. Z czesciami na pewno bedzie duzo trudniej bo na
wtornym rynku jest ich po prostu mniej.


Może i żadkie, ale z częściami nie ma najmniejszego problemu, poprostu może nie zwracałeś do tej pory uwagi na Audi z silnikami V8. Ceny części też w normie , a eksploatacyjne nawet bardzo tanie np. tarcze hamulcowe przód podwójnie wentylowane ATE 144pln, Mikoda 108pln. Klocki przód ATE 240pln, wahacz przód Febi 180pln, filtr oleju 42pln Mann, pasek rozrządu 240pln. Ale ogólnie olecam BMW




Temat: S2 Coupe
Koszt hamulcy na przod to:
ok 700 Eu za zaciski (Ebay)
ok 200 Eu za oryginalne adaptery Audi i sruby (specjalne, wzmacniane)
ok 100 Eu za przewody hamulcowe
ok 160 Eu za klocki hamulcowe (oryginal)
ok 260 Eu za przyzwoite tarcze (takie same jak w S8)
Wszystko jest do zalatwienia, pozostaje kwestia ceny.
Zdjecia robilem sam, czasem cos czlowiekowi sie uda
Wydech (koncowka) to 2x3"



Temat: BMW E32 740 vs. AUDI V8 4.2

[V8 to rzadkie auto. Z czesciami na pewno bedzie duzo trudniej bo na
wtornym rynku jest ich po prostu mniej.


Może i żadkie, ale z częściami nie ma najmniejszego problemu, poprostu może nie zwracałeś do tej pory uwagi na Audi z silnikami V8. Ceny części też w normie , a eksploatacyjne nawet bardzo tanie np. tarcze hamulcowe przód podwójnie wentylowane ATE 144pln, Mikoda 108pln. Klocki przód ATE 240pln, wahacz przód Febi 180pln, filtr oleju 42pln Mann, pasek rozrządu 240pln. Ale ogólnie olecam BMW



Temat: Witam Serdecznie Prosze o kilka rad
Potrzebne mi sa czesci
1-Dobre tarcze hamulcowe wraz z klockami caly komplet na przednia os oraz tylnia chce dobre tarcze nie chce oszczedzac bo tanie się szybko robia się krzywe;/i chcialbym znac marke jakiegos dobrego nawet bardzo dobrego zamiennika
2-Ktorys z wachaczy po rawej stronie byly wymieniane wszystkie nowe po lewej i po prawej stronie ale znowu mi zaczelo piszczec;/
3-Dobre Fabryczne Radio Do mojego Modelu Audi A8 1996 rok



Temat: Hamulce Passat problem


Mam problem z hamulcami w Passacie przy lekkim hamowaniu, (nie przy
nagłym)
kierownica mi lekko drży . Samochód ma 37 tys km tylko. Przedtem
miałem
Octawię z tymi samymi problemi. Więc zmieniłem na Passata, a tu znowu
to
samo. Czytałem wiele na temat takich problemach w  starszych wersjach
Passata ale nie spodziewałem się w tej najnowszej. Teraz żałuję bo
ogłem
kupić Audi albo np. Mondeo. Chociaż jeśli chodzi o pozostałe aspekty
diesla.
To naprawdę sportowy samochód. Jeszcze szybko ale też staram się jak
najwięcej dohamowywać silnikiem


w Passacie to czytałem, ze w starszych do zmiany sa jakies elementy
gumowe zawieszenia czy cos takiego... moze w polsce dalej takie
sprzedaja... a jeśli nie to, to tarcze hamulcowe do zmiany, kup jakies
inne niz teraz, majątku nie kosztują, do tego klocki i bedzie ok :) (no
chyba ze to zawieszenie...), opony raczej nie bo biłoby tez podczas
jazdy, a nie tylko hamowania... w starym audi biło mi kierownica jak
były wybite silentblocki w przednich wahaczach...





Temat: BMW E32 740 vs. AUDI V8 4.2

[V8 to rzadkie auto. Z czesciami na pewno bedzie duzo trudniej bo na
wtornym rynku jest ich po prostu mniej.


Może i żadkie, ale z częściami nie ma najmniejszego problemu, poprostu może nie zwracałeś do tej pory uwagi na Audi z silnikami V8. Ceny części też w normie , a eksploatacyjne nawet bardzo tanie np. tarcze hamulcowe przód podwójnie wentylowane ATE 144pln, Mikoda 108pln. Klocki przód ATE 240pln, wahacz przód Febi 180pln, filtr oleju 42pln Mann, pasek rozrządu 240pln. Ale ogólnie olecam BMW

Moze z "duzo" trudniej przesadzilem, kiedys chcialem kupic v8 wiec
czasem zwracam na ulicy uwage. Fakt ze jest ich pewnie 4x mniej
niz siodemek pozostaje jednak nie bez wplywu na dostepnosc czesci
no i wiedze serwisow. Ale moze faktycznie dramatyzuje




Temat: [INFO] HAMULCOWE 312mm badanie rynku
Panowie będę miał możliwość załatwienia kilku kompletów NOWYCH hebli 312mm 5X100 tzn:

- zaciski
- jarzma
- tarcze
- klocki z czujnikami zużycia
- przewody hamulcowe

całość jest ORYGINALNA I przede wszystkim NOWA. To dokładnie taki towar jaki mają w ASO.

doskonały zestaw do przeróbek na porządny hamujący hebel

Całość będę miał za 1490 zł - wszystkie wyżej wymienione elementy. NOWE zaznaczam i ze znaczkami VW AUDI.

JEST KTOŚ CHĘTNY ? Proszę o zapisy.



Temat: jakie czynnosci obslugowe w samochodzie?

Ogólnie:


Czynnosci obslugowe:

2) wymiana plynu hamulcowego (co ile?)


Co trzy lata (Dot3 i dot4 na pewno. _Może_ wyższe _nieco_ dłużej).
Płyn jest po prostu higoskopijny, i obniża mu się temperatura wrzenia.
A te pare złotych nie majątek.
Aha, generalnie dobrze czasem przewody hamulcowe też wymienić.
Ja to robię też co trzy lata, ale w poldku to kosztuje grosze i robie
sam. Fakt że wole wydać 50 zł raz na trzy lata niż się kiedyś zdziwić.


3) wymiana klockow i tarcz hamulcowych (w razie potrzeby)
Tak.
4) wymiana plynu chlodniczego (co ile?)
5) wymiana filtru powietrza (co ile?)


Jest taki wątek niedaleko.
Ale średnio co druga wymianę oleju, jeśli mieszkasz na wsi, ale drogi
masz asfaltowe.
Jeśli nie, to przez 10 tysięcy na pewno uzbierasz strasznie dużo pyłów.
I niech sobie producenci Audi sami zmieniają co 90 tysięcy.


7) wymiana elementow zawieszenia (w razie potrzeby)


Amortyzatory to raczej nie w razie potrzeby (tzn. cąłkowitej załamki),
tylko jak na przeglądzie dobijasz do 60% sprawności (chyba taka jest norma).
Możliwe że i przy jakimś przebiegu, ale to zalezy chyba najbardziej od
producenta amorków.





Temat: *** WITA NOWY POSIADACZ ROVERA***
Witam wszystkich!!!

Nabylem ROVERA FREELANDERA TD 2.0 z 2000 roku. Mam go miesiac i jeszcze nie mam wyrobionej opini o tej marce i silniku DIESEL. Wczesniej jezdzilem tylko benzynowymi.
Kupilem go z powodu wygladu zewnetrznego bo jest ladny ale srodek taki prosty(od siekiery).Malo jest tych samochodow i to tez zaleta bo jak widze te wszystkie BMW lub AUDI to cos mi sie robi... Oczywiscie wyminilem wszelakie oleje i filtry dwa paski od pompy i rozrzadu klocki hamulcowe przod i jednak tarcze tez byly do wymiany.... koszt troche duzy 1900pln hmmmm
Mysle ze bede zadowolony z tego samochodu jak juz mowilem jest to cos nowego.
Silnik glosno pracuje ale nawet w miare sie zbiera. Wiecej zagadnien porusze w odpowiednich
tematach zeby nie robic balaganu. Wiec jeszcze raz witam i ciesze sie ze dowiem sie cos wiecej na temat tego samochodu lub uzyskam jakas pomoc. pozdrowionka



Temat: BREMBO SPORT KIT AUDI/VW/SKODA/SEAT
BREMBO-układ hamulcowy AUDI/VW/SKODA/SEAT 323x28mm (tarcza jednoczęściowa)

Golf 4, Bora, Octavia I , Leon I, Toledo I, New Beattle, TT, A3

Po modyfikacji zwrotnicy - można zaadoptować do Fabii, Ibizy 5x100, Polo 5x100, VW Golf III GTI/VR6, Corrado VR6

Zestaw wymaga użycia felg minimum 17"

Zestaw na przednią oś

Zaciski 4 tłoczki

Zestaw zawiera:

-2 tarcze wiercone 323mm/28mm otwory: 5x100

-klocki -przewody hamulcowe w metalowym oplocie

-2 zaciski 4 tłoczkowe

-2 jarzma do montażu w AUDI/VW/SKODA .

Na życzenie FV.Szybka wysyłka

Wysyłka GRATIS!
Indeks:33.0001.05

JEST TYLKO JEDEN ZESTAW W POLSCE

Zdjęcia zestawu na:

http://www.allegro.pl/item504198749_brembo_sport_kit_audi_vw_skoda_seat_golf_octawia.html



Temat: [O1] Wrazenia po zmianie tylnych hamulcow z bebnowych na tar

288 wchodzi na ori miejsce 280 ? czy też coś trzeba przerabiać ?

Do wymiany są:
- zwrotnice od 288 lub 312mm A3, Leon, Octavia, Bora, Toledo, ... z silnikami 130 i 150 KM TDI lub benzynami 1,8 T 150, 180, 210 KM, V6 ale nie od Audi TT (kompletne zwrotnice z łożyskami i piastami albo zwrotnice + nowe łożyska, bo piasty i koronki ABS pasują od 280 mm),
- jarzma 288,
- zaciski 288 lub 312 (te same wo obu układach),
- tarcze 288x25 mm,
- klocki (do 288 idzie taki jak do 312 mm lub Sharana, Superba, Audi C4/A6 ... czyli większy niż do 280 mm)

Przewody hamulcowe, końcówki drażków kierowniczych, amory, sworznie wahacza - wszystko to pasuje od 280 mm.



Temat: [O1] DUŻE HAMULCE PRZÓD - WRAŻENIA
W dniu wczorajszym odebrałem samochód po wymianie hamulców

W skład kompletu montażowego wchodziło

- jarzma przód od audi 312 mm
- tarcze przód EBC ULTIMAX 312
- tarcze tył EBC ULTIMAX 233
- klocki przód EBC REDSTUFF
- klocki tył EBC GREENSTUFF
- płyn EBC RBF660

- na wężyki niestety trzeba czekać

- przy okazji odbyło się malowanie zacisków na czerwono

Efekty przeróbki

MINUSY

Mimo zawieszenia KONI SPORT ( standardowe sprężyny żeby nie było za nisko ) autko troszkę nurkuje

PLUSY

Zdecydowanie lepsza modulacja i dozowanie siły hamowania ( bardziej dokładna )
Skrócenie drogi hamowania
Dużo późniejsze uruchamianie się ABSu

No i ten wygląd

Polecam tym , którzy jeszcze się nie zdecydowali



Temat: [mg zr 160] gąbczaste hamulce
witam to znowu ja

generalnei jestem mega zadowolony z mojego mg zr
mam go od lutego i zrobiłem nim około 15 tysięcy

nigdy mnie nie zawiódł

jest jednak jedna sprawa która spędza mi sen z oczu.....
hamulce
otóż od samego początku wydawało mi się że heble są delikatnie za słabe jak na takie osiagi
oraz że pedał hamulca jest za miękki
pomyślałęm jednak że ten typ tak ma...
temat wrócił kiedy przejechałem się audi a3 turbo z 2004 roku 180 (mg go zjada:)
ale hamulce w serii w audi to poezja....
potem wsiadłem do nowego mini cooper s turbo 175 koni.... i załamałem się na maksa
każde auto o porównywalnych osiągach ma brzytwy ! a moje mg nie.....

oki postanowiłem i 3 tygodnie temu zamówiłem
tarcze ebc turbo groove i do tego klocki ebc green stuff (taki sam zestaw ma kolega w subaru wrx)
w poniedzialek wreszcie przyszły z Anglii
a dzisiaj wyjechałem na drogę
w sumie się dopiero docierają (a muszą spor bo około 200 km) ale już czuć różnicę
natomiast pozostała sprawa miękkiego hamulca
nawet mechanicy powiedzieli że pedał jest miękki.....
dolałem nowy płyn dot 4 ale o właściwościach średniej klasy dot 5
i nie wiem co dalej
czy te modele tak mają i koniec ?
czy da się coś zrobić ?
przecież on ma ebd czyli wspomaganie siły hamowania ?? więc powinno być dobrze
a może pompa tego wspomagania siadła
i jak to zdiagnozować ?

błagam pomocy !!!!!



Temat: Swap hamulców i zawieszenia do A90Q b2

Mam zamiar troszkę poprawić sobie hamulce w B2 i postanowiłem założyć zaciski dwutłoczkowe Girling 60 i mam kilka pytań:
1. czy jarzma od moich seryjnych G54 będą pasowały czy muszę sobie szukać odpowiednich i jeśli to jakiś numer i czy ktoś ma oczywiście
2. jakie tarcze hmulcowe 276 czy 280 i czy będą się mieściły w felgę 14 cali i jakie i klocki polecacie
3. czy linki hamulca ręcznego są dostepne albo łatwo zaadoptować z innego modelu i jeśli tak to z jakiego( ja w lato sam coś pomierzyłem coś zrobiłem ale efekt marny z górki się nie stoczy ale żeby szarpnąć i coś zarzucić autem to cienko)
4. czy to ma sens oczywiście:) dot. pkt 1 i 2

Pozdrawiam i dzieki


1. Nie będą, nowe jarzma od G60 pod obecne zwrotnice też nie.
2. 276mm, felga 14 cali nie wejdzie
3. Są dostępne z oryginału.
4. Ma o ile nie zamierzasz jeździć wyczynowo.

Wydzieliłem część, powód - rozbiegaliśmy się tematową precyzją

niżej link

http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?t=911



Temat: Hamulce dwutłoczkowe
Mam zamiar troszkę poprawić sobie hamulce w B2 i postanowiłem założyć zaciski dwutłoczkowe Girling 60 i mam kilka pytań:
1. czy jarzma od moich seryjnych G54 będą pasowały czy muszę sobie szukać odpowiednich i jeśli to jakiś numer i czy ktoś ma oczywiście
2. jakie tarcze hmulcowe 276 czy 280 i czy będą się mieściły w felgę 14 cali i jakie i klocki polecacie
3. czy linki hamulca ręcznego są dostepne albo łatwo zaadoptować z innego modelu i jeśli tak to z jakiego( ja w lato sam coś pomierzyłem coś zrobiłem ale efekt marny z górki się nie stoczy ale żeby szarpnąć i coś zarzucić autem to cienko)
4. czy to ma sens oczywiście:) dot. pkt 1 i 2

Pozdrawiam i dzieki

mechitro: http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?t=214



Temat: Marzenia. Mając 1mln zł jakie auto byście kupili ??


BARDZO zły przykład.

Śruby M10, czy inne metryczne, calowe sratatata to są elementy znormalizowane, opisane przez normę, natomiast mowa jest o CZESCIACH, tak jak elementy układu hamulcowego itd. Wiele firm robi przecież jakiś produkt i sprzedaje do BMW, czy Audi. Po co robić 50000 różnych kompletów hamulców, jak jest jeden i jest dobry.


Dobrze Fryderyku, skoro po co robic 50000 roznych kompletow hamulcow, skoro jest jeden i dobry, powiedz mi prosze skad sie biora roznice w parametrach tarcz, zaciskow, klockow pomiedzy modelami, markami - jeden zunifikowany bylby duzo tanszy.




Temat: M3 - jakie rzeczywiste koszty utrzymania ??

Tomas_M5, powiedz jak jest z cenami części do M5, głównie elementów zawieszenia i hamulców w porównaniu do "zwykłego" E34

nie ma tragedii, tu jest link do takiego internetowego ETK z cenami, wybierz sobie M5 i sprawdź ceny, a potem inne auto i porównaj. 90% cen sie pokrywa, drozsze sa hamulce, amorki, spręzyny i tym podobne które musza być wieksze czy mocniejsze ale generalnei nie ma tragedii.

http://www.realoem.com/bmw/select.do

sprzegło kompletne oryginalne kupiłem po rabatach za 1200 zł, tarcze przód komplet Jurid 500, klocki Ferrodo 200, generalnie można powiedzić że utrzymanie tego auta nie odbiega bardzo od innych sportowych aut.

ja gdybym kupował teraz to tylko BMW M lub ewentualnie 540, 740 jeśli audi to S lub RS, bo koszty utrzmania sa identyczne jak zwykłych aut, a frajda z jazdy nie do porównania.




Temat: start


Wszystkie części pasują od przednionapędowych audi 80, które można kupowac za grosze w całości. To czego nie dobierzemy od przednionapędowych czyli napęd quattro, mozna włożyć od nowszysch modeli quattro, któych też sporo jeździ po świecie i kosztują niewiele.

A ja z doswiadczenia wiem ze wiecej bedzie siedzial w garazu niz jezdzil taki autem. Auto ma byc przede wszystkim bezawaryjne i tanie w eksplatacji. A jak wiadomo czesci ktorych na zlomie nie kupi kosztuja w sklepie majatek. Ja bym obstawial Sejcento/CC. To auto ktorym nauczysz sie jezdzic i ceny czesci Cie nie zabija
np. klocki 50zł FERODO !!!!
Tarcze Brembo MAX 65zł sztuka!!!!
Pompa hamulcowa (uzywana jak nowa z serwem) 50-100 (za taka z 2007 roku).
Mysle ze na poczatek i na skromny budzet to jest to idealne auto



Temat: poiszczenie w kole


Po wymianie klockow hamulcowych w corsie c cos piszczy w przednim lewym
kole podczas wolnej jazdy (nie zawsze), ale nie podczas hamowania. Po
lekkim nacisnieciu hamulca, na chwile przestaje. Przy skreconym kole
piszczy chyba bardziej. "Spece" w ASO twierdza ze jest ok (jak zwykle).
Co moze byc przyczyna?


Jezeli sa w tym aucie od wewnetrznej strony tarcz hamulcowych  takie
kolnierze oslaniajace, to sprawdz czy sie nie odgiely, bo ja mialem w audi
to samo i myslalem ze zwariuje a to taka glupotka:)
Zmija





Temat: M3 - jakie rzeczywiste koszty utrzymania ??

Tomas_M5, powiedz jak jest z cenami części do M5, głównie elementów zawieszenia i hamulców w porównaniu do "zwykłego" E34

nie ma tragedii, tu jest link do takiego internetowego ETK z cenami, wybierz sobie M5 i sprawdź ceny, a potem inne auto i porównaj. 90% cen sie pokrywa, drozsze sa hamulce, amorki, spręzyny i tym podobne które musza być wieksze czy mocniejsze ale generalnei nie ma tragedii.

http://www.realoem.com/bmw/select.do

sprzegło kompletne oryginalne kupiłem po rabatach za 1200 zł, tarcze przód komplet Jurid 500, klocki Ferrodo 200, generalnie można powiedzić że utrzymanie tego auta nie odbiega bardzo od innych sportowych aut.

ja gdybym kupował teraz to tylko BMW M lub ewentualnie 540, 740 jeśli audi to S lub RS, bo koszty utrzmania sa identyczne jak zwykłych aut, a frajda z jazdy nie do porównania.



Temat: tarcze hamulcowe
jakiej firmy polecacie tarcze hamulcowe na przednia oś do Audi 80 z 1988 r. ? w miare dobre i nie za drogie? czy wymieniając tarcze trzeba tez obowiazkowo wymienić klocki?



Temat: Uwaga na tarcze hamulcowe!!!
Witam Panowie.
Podpowiedzcie prosze, gdzie w dobrej cenie kupic dobre tarcze hamulcowe, pewnie te ATE beda najlepsze, moje autko to Audi 100 C4 92r, 2.8v6, oczywiscie klocki do tego tez wymieniam...



Temat: Jakiej Firmy Klocki
Witam znowu pytanko Jakie najlepeij kupować klocki hamulcowe????
BMW stosuje ATE a do Audi????? jedne piszczą inne brudzą i to bardzo a na innych tarcze się bardzies sscierają niz sam klocek?????



Temat: Hamulce z siodłem obuchowym
Czyli nowsze heble na zaciskach VW II i do tego tarcze 239mm wentylowane i klocki 17,5mm grube. Polecam do tego pompę hamulcową z tłokiem 22mm i serwo większe z MK2 lub audi 80b3. Zestaw taki w MK1 daje radę dość sprawnie.



Temat: Brembo - kupić nie kupić ??? :-O

Czołem!
Od jakiegoś czasu mam takie przemyślenia, żeby przy najbliższym przeglądzie (co już niedługo) nabyć drogą kupna i zamontować jakieś mocno wypasione jakościowo tarcze i klocki hamulcowe, nie wiem, jakieś Brembo, czy cóś. Do tej pory korzystałem raczej z wersji ekonomicznej (polecane przez mechanika, ale raczej tańsze), - myślę, że warto tytaj coś zmienić.

Czy ktoś z Was ma może doświadczenia w tym obszarze?
Czy warto się w ogóle decydować, czy płacę tylko za markę?
Jakiego rzędu są to różnice w kosztach (no może niekońiecznie co do grosza, ale tak pi razy oko?
Jakie różnice w odbiorze jazdy (a raczej hamowania)?

Pozdrowionka
Wit

Witam

Choć nie jeżdżę Audi pozwólcie, że się wtrącę i być może w czymś pomogę
Z racji wykonywanego zawodu (sprzedawcy części samochodowych) spotykam się na co dzień z wieloma opiniami na ten temat (w końcu "ile ludzi, tyle opinii").
W większości przypadków klientom zależy na produktach kiepskiej jakości (np. produktach chińskich) z powodów oczywiście wiadomo jakich?....finansowych!
Ludzie nie zwracają uwagi na bezpieczeństwo tylko ile im ubędzie w portfelu no i oczywiście wydają jak najmniej.
Prawda jest taka, że każdy ma prawo do własnego zdania i własnych decyzji i nie należy tego podważać ale fakt jest taki, że sposób myślenia tych ludzi nie jest adekfatny do działania.
Po pierwsze, tańsze klocki szybciej się zużywają a w przypadku tarcz w większości przypadków się wichrują.
Po drugie, wcale nie ma aż tak kolosalnych różnic cenowych, za to jest różnica w samym hamowaniu.
Ja posiadam aktualnie u siebie zestawik złożony z tarcz BREMBO MAX (tarcze narzynane) z klockami REMSA, które się sprawują idealnie po mieście a najlepiej odczuwalne różnice występują przy hamowaniu z dużych prędkości (po prostu samochód staje).
Na przykładzie Twojego samochodu powiem, że tarcze chińskie można kupić za 100 zł sztuka a BREMBO za 150 zł sztuka więc na komplecie teoretycznie kupując chińszczyznę zaoszczędzisz chwilowo 100 zł, a co potem?
Decyzję oczywiście pozostawiam Tobie ale napewno warto zainwestować w bezpieczeństwo.
Powiem krótko, jak raz założysz u siebie dobre tarcze (nie koniecznie drogie) to się przekonasz dlaczego napisałem na waszym forum.




Temat: Sprzedam Audi A8 2.5 TDI rocznik 1998, W-wa
Audi A8 2.5 TDI

Rocznik 1998

Przebieg 185.000km

kolor srebrny

Wyposazenie:

ABS, ASR, Klimatronic, 6 x Airbag, tapicerka z materialu, radio, 8 glosnikow, felgi alu 17, opony Dunlopy po jednym sezonie, opony zimowe 16tki na stalowkach w bardzo dobrym stanie.

Historia auta:

Jestem posiadaczem tego auta od stanu licznika 7.500km. Kupiony zostal w Wiedniu w salonie. Byl to samochod salonowy, czyli mozna powiedziec, ze jestem pierwszym wlascicielem tego auta. Autem jezdzila w wiekszosci kobieta i to szczegolnie na trasie. Okolo 80% przebiegu zostalo zrobione w trasie.

Auto mialo maly wypadek zaraz po odbiorze z salonu, wypadek zostal spowodowany przeze mnie. Wymieniony zostal przedni zderzak, lewy blotnik, lewa lampa i kilka innych malych czesci. Karoseria i rama pojazdu nie byla naruszona. Mozliwosc sprawdzenia auta na stacji diagnostycznej. Auto zostalo fachowo naprawione przez salon Audi w Wiedniu z AC. Posiadam wszelkie faktury.

Stan auta oceniam na bardzo dobry. Silnikowo jest autko 100% sprawne. Zostalo w nim wszystko wymienione. Przy przebiegu 120.000km zostal wymieniony rozrzad, przy przebiegu 145.000km zostaly wymienione wszystkie simmeringi w silniku, wszystkie wahacze, przeguby i sprezyny. Zarowno przednie jak i tylne tarcze hamulcowe i klocki zostaly wymieniony niecale 5.000km temu.

Auto jest techniczne w bardzo dobrym stanie.

Usterki:

Auto posiada bardzo malo wgiecie pod lewa tylna lampa, dalej male wgiecie na dachu przy lewych tylnych drzwiach.

Ogolnie jak na auto 7.5 roczne jest naprawde zadbane i bylo zawsze serwisowane. Olej wymienialem w nim co 15.000 - 20.000km. Filtry sa wszystkie nowe, rowniez te od klimatyzacji.

Badanie techniczne jest wazne do 03/2006.

Auto jest na austrackich numerach rejestracyjnych. Posiadam do niego wszystkie papiery, lacznie z faktura zakupu z 1998 roku, karta pojazdu, ksiazka serwisowa, itp.

Koszt zarejestrowania auta w Polsce razem z akcyza wynosi PLN 3000.

Mozliwosc objerzenia auta w Warszawie. Wiecej zdjec moge wyslac na maila.

Chetnie udziele wiecej informacji pod numerem 0601-782 304 lub mailem maciek@mediatel.pl

wiecej tutaj:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70617752

Pozdrawiam
Maciek



Temat: Nowy "fan" alfy
[quote="Silent"]
Dlaczego porownuje sie ten samochod do innych w klasie z podobnymi problemami, a nie tych ktore psuja sie rzadko? Do tego nie sadze by np. w vw czy audi rownie czesto kontrolki wskazywaly kolejne awarie silnika itd. Nie sadze tez by inne samochody wymagaly tak powaznego remontu jeszcze przed przekroczeniem 200 tys. km. Marki japonskie na pewno radza sobie jeszcze duzo lepie

Witam! porównujemy do aut z podobnymi problemami, bo takich samochodów w klasie tej chwili jest około 80 % na rynku . niestety w vw i audi równei czesto kontrolki pokazuja takei problemy . sławny silnik 1.8 T bez remontu głowicy nie dojezdza nawet do 200 000 km( sam to przezyłem w moim ponadprzecietnie zadbanym olejowo passacie 1.8 T, którego przejałaem w lipcu tego roku od ojca: auto od nowosci w domu ,ponadprzecietnei zadbane olejowo i serwisowo ,w tej chwili pojazd ma 162 autentyczne tys km, olej pełnisyntetyczny wymieniany co 13 tys km , do 100 000 km mobil 1 0w40 ,potem mobil 1 5w50 ,teraz pełnisyntetyczny castrol 10w60 ,auto nigdy nie butowane na zimno, turbo chłodzone po kazdej jezdzie , o czym swiadczy jego rewelacyjny stan ) : pomimo tego po 130 tys km zaczał hałasowac łancuch rozrzadu i musiałem wymienic wadliwa rurke doprowadzajaca olej do turbiny :wymiana łancucha z napinaczem i rurki :1300zł , na remont zawieszenia przedniego co kazde 70 tys km musze wydac prawie 1700 zł(8 wahaczy niesamowicie mizernej konstrukcji), 10 tys km temu padł mi parowalnik klimy (700 zł ) , palniki ksenonowe ( 400 zł za 2 sztuki), zamek tylnych drzwi ( uzywka 300 zł z robocizna ) , dorzuc do tego rutynowe koszty eksploatacji , czyli wymiana paska rozrzadu z rolkami ( 700 zł) ,4 tarcze hamulcowe z klockami (800 zł ) ,termostat , płyny i oleje . wynik: w ciagu 2 lat i 30 tys km wydałem na moje auto, poza paliwem , ubezpieczeniem, bez opon i pierdół prawie 7 tys zł . to nie sprowadzony szrot ,ale podkreslam ,ponadprzecietnie zadbany samochód ,którego kazdy kilometr znam osobiscie!!!!!!!!!! . dalej ,po 162 tys km stukaja mi kompensatory przez pierwsze 10 sekund po rozruchu ,tragedii nie ma ,ale za jakies 50-70 tys km bedzi e trzeba znowu sciagac pokrywe zaworów, a tutaj mam 20 kompensatorów po 60 zł za sztuke, plus robocizna. Noi co ? na tle b5 czy audi a4 alfa romeo 156 wcale nie jest autem drogim w eksploatacji, a do tego duzo tanszym w zakupie . marki japonskie faktycznie radza sobie lepiej , ale w zasadzie tylko 2 marki japonskie : honda i mazda . reszta ma podobne co passat problemy . moim zdaniem ,zeby mowic o awaryjnosci auta nalezy nim zrobic przynajmniej 150 tys km . Silent ,z pełnym szacunkiem ,ale nie jestes obiektywny .Pozdrawiam




Temat: Spot - styczeń
Skrzynia, sprzeglo ? Tez musisz wymienic bo bez tego daleko nie pojedziesz Zadzwon do Koraszewskiego facet Ci wszystko wyjasni powie realne koszta itp. I powiem Ci ze odechce sie takiego swupa. Przerabialem juz ten temat : )

Co moge dodac od siebie :

W tym silniku ktory masz jedyna realna opcja to wymiana kabli na sportowe, swiece, sportowy walek, (kutych tlokow i korbowodow nie ma sensu zakladac bo nie daje to zadnych ekstra osiagow nadaje sie tylko do dalszych modyfikacji z turbina, splanowanie glowicy, jakis chip, i przebudowa wydechu, spalanie wzrosnie o okolo 3-4 L na 100 km. Oczywiscie przy sredniej jezdzie bo jak zaczniesz deptac to na 100km bedzie lal 18 L benzyny Kazdy wybieral taka wlasnie opcje moc bedziesz mial podniesiona do okolo 170/180 koni a takze moment obrotowy sporo wzrosnie, i juz wtedy zauwazysz ze na 1 i 2 zaczniesz tracic trakcje Wniosek jest prosty, przy turbinie bedzie mial wiekszy moment obrotowy bo dojdzie sprezanie i cisnienie z turbiny, i moge dac sobie obciac dwie rece ze z trakcja na 1 i 2 juz nie utrzymasz dobrze auta

PS: Zapomnialem wspomniec o zawieszeniu tarcze i klocki hamulcowe masz do wymiany - fabryczne slabo znosza eksploatacje przy takiej mocy, amortyzatory i sprezyny w takiej opcji juz tylko sportowe koszta od 1000 zl w gore zalezy czy bedziesz chcial z bajerami takimi jak gwintowane zawieszenie (jako ciekawostke dodam ze wymiana 1 amortyzatora to koszt okolo 700-800 zl. a na Naszych polskich slicznych plastkich jak szklo drogach 1,5 roku wystarczy zeby dobic zawieszenie, komfort niemilosiernie spada), do tego wszystkie tulejki i laczenie poliuretanowe musza byc widzialem gdzies komplet za okolo 250 euro.

Wiec wydaje mi sie ze lepiej sprzedac swoje audi i kupic S2 2.2 Turbo, mozna w bdb stanie juz dorwac za 3-4 tys euro. Rachunek jest bardzo prosty - NIE OPLACA SIE !

Pozdrawiam.




Temat: polonez - co nowego ?
Coz, moge co nieco powiedzec o awariach poldka.
Mialem 1.6 GLI 1995.

Oto lista napraw gwarancyjnych:

Kilkakrotne problemy z tylnym mostem. W koncu moj mechanik sam pojechal do
FSO i osobiscie wybral stosowne czesci (podobno co 2gi egzemplarz tego
czegos jest spieprzony).

Pekniety docisk sprzegla (holowanie).

Rozwalona skrzynia biegow. Wymiana wszystkiego lacznie z obudowa. Mechanicy
ustalili, ze fabryka zle zmontowala (poczatkowo byly zarzuty za ja zle
traktowalem). Kilka dni przed koncem gwarancji - uff!

Rozne drobiazgi elektryczne, jak wylacznik dmuchawy itp.

Po gwarancji:

Pogiete tarcze hamulcowe (klocki cale wiec raczej to nie ja zepsulem).
Wymiana na nowe.

Wymiana przekladni kierowniczej. Sytuacja wygladala tak, ze kierownica miala
90 stopni luzu i moglem normalnie skrecac tylko w jedna strone, w druga przy
uzyciu sily. Mimo to jakos dojechalem do warsztatu o wlasnych silach.

W dniu wyjazdu do Nowegii (promem przez Baltyk) rano odebralem auto z
parkingu i otwierajac drzwi uslyszalem w srodku podejrzane stukniecie.
Okazalo sie, ze odpadl zamek. Trzymajac drzwi reka dojechalem do warsztatu
gdzie obiecalem gory zlota jesli naprawia w ciagu godziny bo w przeciwnym
razie przepadnie bilet na prom i cale wakacje diabli wezma. Cudem znalezli
gdzies uzywany zamek (nowego nie mieli na magazynie) i naprawili. Brawa dla
mechanikow.

Pozniej w tej Norwegii pod gore z pelnym obciazeniem zgrzytalo w skrzyni
biegow i w moscie, smierdzialo spod maski, ale pudlo dzielnie dojechalo i
uratowalo honor polskiem motoryzacji przed towarzyszacym nam Audi ktory
akurat sie rozkraczyl.

Na naprawy po gwarancji wydalem w ciagu roku 4 tys. zl czyli i tak mniej niz
zwykle ubezpieczenie zachodniego auta kosztujacego 2-3 razy wiecej niz
Poldek.

W tej sytuacji mozna mnie chyba uznac za wystarczajaco doswiadczona ofiare
FSO. Mimo to nadal uwazam, ze dla kogos kto jezdzi tylko po Polsce i ma malo
kasy a chce miec duzy niekradziony i niestukniety samochod, ktory nie
smierdzi papierosami po poprzednim wlascicielu, powinien kupic Poloneza. A
jesli ma dosc forsy to niech kupi 2 Polonezy. Najbardziej niezawodna Astra
czy Escort w pojedynke sa bardziej zawodne i mniej przydatne niz 2 Polonezy
do spolki - a cena ta sama.

Piotr





Temat: Audi 200 Turbo Quattro 20V - radkowe
To teraz oglądajcie uważnie bo nie będę powtarzać
Oto trochę fotografii i kosztorys napraw wykonanych do stanu obecnego.

Data______________Towar (+Usługa)______________________Cena
2007.08.01 Kupno samochodu 5100
2007.08.03 Petrygo 1 litr 7
2007.08.14 Naprawa 150
2007.08.24 Rejestracja samochodu 170
2007.08.30 Naprawa uszczelniaczy zaworowych 525
2007.08.25 Listewki ozdobne x2 114
2007.09.30 Petrygo 1 litr 10
2007.10.01 Petrygo 1 litr 10
2007.10.15 Petrygo 1 litr 10
2007.11.15 Chłodnica wody duża 280
2007.11.21 Tarcze hamulcowe przednie 2200
2007.12.05 Wymiana tarcz, klocków, przednich wahaczy i swożni wózka 750
2007.12.15 Olej 1 litr + dolanie 20
2008.01.04 Tankowanie 70
2008.01.05 Opony zimowe 160
2008.02.11 Tylne zawieszenie 1220
2008.02.23 Blenda + tylne klosze 480
2008.02.23 Olej 1 litr + dolanie 8
2008.04.14 Rozrusznik i akumulator 480
2008.05.28 Nagrzewnica 60
2008.06.04 Przednie zawieszenie, rozrusznik 840
2008.06.10 Zbiorniczek chłodziwa 67
2008.08.01 Naprawa silnika, skrzyni biegów, ukł kierowniczego, sprzęła 3500
2008.09.09 Wymiana oleju (Mobil1 10W40) i filtra 130
2008.09.24 Filtr stożkowy 58
2008.11.13 Przednie zawieszenie, tarcze hamulcowe, zaciski 1300
2008.10.29 Wymiana opon na zimowe 170
2008.12.16 Wymiana lewej tylnej tulei nad kołem 200
2009.02.13 Wymiana pr. tylnego amortyzatora, czyszczenie silnika krokowego 280
2009.04.02 Wymiana oleju (na Valvoline 10W60) i filtra 250
2009.06.06 Lakierowanie 3000
2009.06.07 Alufelgi i opony 2000
2009.07.01 Pierścienie dystansowe 17mm + śruby 320

Do wymiany pozostały tylne tarcze hamulcowe oraz kilka pierdółek ozdobnych typu listwa osłonowa śrub na przód pod reflektory oraz uszczelka gumowa pod przednią krawędź maski. Niebawem koła pójdą trochę na zewnątrz dzięki pierścieniom dystansowym. Zamontowany jest już komputer z Audi S4 z mapsensorem 250kPa.



Temat: Wyprzedaż kilku gratów
Robie wyprzedaż części asortymentu ze sklepu: (wszystko nowe)

Rozpórka dolna Golf II/II - 150zł
Rozpórka tylna Golf III - 150zł
Rozpórka przednia WIECHERS Saab 2.0/2.3 turbo - 150zł
Rozpórka przednia D&W Calibra/Vectra - 220zł
Rozpórka przednia MILOTEC Octavia 1,6 - 220zł
Rozpórka przednia Brava/Bravo/Coupe - 150zł
Rozpórka OMP Suzuki Swift - 280zł
Rozpórka OMP Audi A3 - 300zł
Rozpórka OMP Alfa 33 - 230zł

Grill Corsa B - 150zł
Grill MILOTEC - Fabia - 300zł
Grill Carzone Corolla nowa 3D/5D - 200 zł

Lampy tylne czarne Passat B5 Kombi - 350zł
Sprężyny Eibach -30mm Peugeot 307 1,4/1,6/2.0 - 500zł

Tarcze hamulcowe:
ATM nacinane Mazda 121/323/F/MX5 234,5x18 - 250zł/kpl
ATM nacinane Lanos/Nexia 236x20 - 270zł/kpl
ATM nacinane Corsa/Astra/Tigra/Vectra 256x20 - 320zł/kpl
ATM nacinane Focus 258x22 - 330zł/kpl

Klocki hamulcowe:
Ferodo Premier Nubira 2.0/Leganza tył - 65zł
Ferodo Premier Nubira 2.0/Leganza przód - 95zł
Ferodo Premier Astra G przód - 185zł
Ferodo Premier Tipo 1,4/1,6/1,7D Dedra 1,6/1,8 przód - 110zł
Ferodo szczęki tył Citroen ZX 1,9D/P206 1,1 i 1,6/P306 1,6 1,8 1,9SLD
Laguna all (abs) - 85zł
Mintex Mitsubishi Carisma po 95r - 150zł
EBC RedStuff Nissan Sunny GTi.Primera - 250zł
Sabelt Racing Alfa 156 2.0/2.4JTD/2.5V6 - po 97r - 200zł
Sabelt Racing BMW 316/318/320/325 po 90r
318/TDS/323/328 po95r
Z3 1.8/1,9 i E30 M3 - 200zł

Filtry:
Sabelt Racing Alfa 145 1.8L Twin Spark - 160zł
Sabelt Racing Alfa 75,90,GTV 3.0L V6 - 220zł
Sabelt Racing Audi 80,90,100,200,A6,S6 2.0L,2,8L.2,5TDi i inne,VW Golf,Passat -190zł
Sabelt Racing Audi 80,S2,100 5E,Coupe, i inne VW Golf,Passat - 190zł
Sabelt Racing Audi A3 all , TT 1,8T,Octavia,Golf 1.8,1.8T,1.9TDi - 190zł
Sabelt Racing BMW 316i Comp.318 16V,320 6cyl 24V Z3 1.8 L -190zł
Sabelt Racing Opel Astra 1.4,1.6,2.0,1.7TD,2.0Di, Zafira 1.6-1.8L 16V - 190zł
KingDragon Kit Ford Focus - 500zł

Sprzęgło AP Racing Mitsubishi Lancer EVO6 - 1200zł
Klatka bezpieczeństwa OMP Peugeot 106/saxo -1800zł
Kolektor Wydechowy SUPERSPRINT SC1,1/punto 1,2 - 1200zł
Układ wydechowy SUPERSPRINT środek+końcowy Fiat Bravo/Brava - 2100zł
Wydech końcowy REMUS Titan 140x72 golf III - 900zł
Wydech końcowy uniwersalny REMUS Titan 2x90 - 900zł



Temat: auto dla pajonka:)
Zastanawiałem się co bym kupił sam za taką kwotę i w sumie to jest niezły problem, niby już dużo, ale ciągle mało.

Generalnie kupiłbym chyba albo coś seryjnego i jeździł takim, albo już przygotowanego (z głową). Z tym że to drugie rozwiązanie będzie finansowo problematyczne.

Jeśli seryjne auto, to takie które już jako tako hamuje i dobrze się prowadzi (bo jak dodasz do tego koszt amortyzatorów, przerabianie hamulców to wychodzi na to że możesz kupić coś młodszego/szybszego).

"Gotowe" auta po większej ilości startów w PPZM będą albo szrotami do niczego, albo będą wymagały dużych inwestycji. Można poszukać czegoś po wyścigach górskich, bo tam się nie jeździ po dziurach i nie ma cięć zakrętów.

Auta KJSowe z klatkami rzadko kiedy budowane są z myślą o późniejszych startach wyżej, a tym samym daleko im do zgodności z homologacjami. Jeśli klatka jest OK, to i tak doprowadzenie później takiego auta do porządku może być kosztowne i zawsze to jakaś niewiadoma - trzeba by rozkręcić auto na części i weryfikować po kolei, czy np. głowica ma odp. wysokość, czy przełożenia w skrzyni się zgadzają, czy tarcze hamulcowe są odpowiedniej średnicy i grubości, itd. itd.). I nie upieraj się że wyżej niż w KJSy nie będziesz uderzał, bo będziesz nawet jeśli o tym jeszcze nie wiesz

Jest jeszcze jedna opcja: kupić auto w trakcie budowy (wiadomo że będzie trzeba dokończyć).

Wtedy wybór między rwd a fwd możesz pozostawić losowi - co się trafi to będzie

Jeśli natomiast nie chcesz na razie auta z klatką to możesz zacząć poszukiwania seryjnego (bez żadnych "tuningów", z kompletnym środkiem którego nie wywalaj - łatwiej będzie potem sprzedać) od allegro - zobacz co jest w zasięgu, a potem idź do sklepu i popytaj o ceny i dostępność części (rozrząd, filtry, klocki, tarcze, wahacze, drążki, etc.). Pooglądaj fora, poczytaj co się psuje... Ale to pewnie już wiesz

Co do BMW, to na pewno będzie dużo zabawy, ale jest kilka minusów, chociażby średni wiek modeli E30 i średni stan (chyba nie ma w Polsce bmw e30 które nigdy nie paliło gumy )

A może zamiast 318is poszukaj 320? Trochę cięższy, ale bardziej dostępny.

A myślałeś nad 4x4? W tej cenie mógłbyś poszukać audi 80 albo 90, model b2 lub b3. Mogę Cię skontaktować z Frytolem to popytasz nt. dostępności części. To jego audi mimo kiepskiej kondycji blacharskiej było przecież przyjemne, do zabawy i nauki w sam raz



Temat: Mam ją w sercu (on the road again...)

Relacja z soboty w warsztacie.

Pacjent: MIAZGA 323F (BJ) FP 115KM, M/T, sprzedany w lutym 2001.

Przebieg: 60 000 km.

Historia: bez wypadków, stłuczek, zarysowań, jeden właściciel.

Uszkodzenia:

1. skrzynka biegów terkocze podczas jazdy na niskich biegach...opróżniona z oleju o konsystencji smoły z mieniącymi się opiłkami

2. wyciek oleju z silnika przez uszczelniacz wału korbowego (strona flywheel)

3. wyciek oleju z 3 amortyzatorów

4. luz łącznika stabilizatora (wszystkie były wymieniane jeszcze podczas gwarancji NIEJEDNOKROTNIE)

5. tarcze hamulcowe przednie...konieczny szlif, ponieważ rowki na obwodzie głębsze były od 1mm

Lista czynności naprawczych wykonanych w tym aucie w czasie trwania 3-letniej gwarancji jest wielokrotnie dłuższa.

Miazga to miazga.

EDIT:

zapomniałem dodać, że pali olej silnikowy...


Qźwa, słyszałem, ze BJ to z deka shit jest, ale zeby aż tak?
Poza tym, podobno najmniej awaryjne z całej rodziny 323 były BG (czyli jeszcze rodowite mazdy, a nie jakies tam fordo-mazdy).

Chyba coś w tym jest, bo np swoją 323F BG '92 kupiłem jak miała ok 180000km, przejechałem 50000km i w zasadzie dołożyłem z 600PLN (tylny wydech, złączka elastyczna wydechu i klocki hamulcowe, a no i uszczelkę pod pokrywe zaworów). Przed sprzedażą padł jeszcze akumulator, ale sie nie dziwie, bo był jeszcze ORYGINALNY!

Z resztą ojciec tesh miał odpowiednio wczesniej 323F BG i tesh nie narzekał. Fakt, ze trzeba było zrobić sprzęgło, bo było wyrąbane do oporu (@-tech coś o tym wie....), do tego doszedł rozrząd (pasek, napinacz, etc...) no i nowe opony oraz klocki i przegub napędowy (na własne życzenie - jazda z rozwaloną manszetą w zimie ). Ale generalnie autko na medal. Z resztą czasem widuję się z obecnym włascicielem tej madzi. Gostek założył LPG i popierdziela równo. Stan autka z zewnątrz bardzo dobry, zero korozji itp. Przebiegu jush ma grubo ponad 200.000 i gosciu nie narzeka, wręcz przeciwnie, zadowolony, że przesiadł się z audi 80 na tą mazdę...

Ehh, ta BJ to jakaś kiepawa, albo taki egzemplarz się trafił...

Pozdro
SM




Temat: Wentylowane tarcze tył do e30
Hmm być może ktoś wsadził,albo wybrał taką opcje przy kupnie w salonie.

nie widziałem jeszcze coupe z tarczami went. z tyłu
sam kiedys miałem ix teraz też kumpel ma parę widziałem i wentyli w tyle nie było.

jakeś pewnie zamówienie specjalne.. w każdym razie się trafiło

Co do tego zawieszenia i cen

Zawiecha została rozdarta w mak i z powrotem powoli składam

Przeróbek żadnych nie czyniłem oprócz mocowania okładzin do ręcznego,zamiast pinów
poszły śruby m6 a w otwory mocujące piny wspawałem przedłuzane nakrętki m6.
Oryginalne mocowanie jest podatne na korozje i czesto sie zdarza że nie ma gdzie potem wsadzic pinów.
Patent zastosowałem wcześniej w ix i zdało egzamin.
Ręczny w wersjach z tarczami z tyłu jest słaby i nawet po całkowitym odnowieniu rewelki nie będzie a zblokowanie kół przy szerokich gumach na suchym asfalcie to cud i powód do suto zakrapianej imprezy

Mam jakieś tam plany na zaciski z ręcznym ale to jeszcze dużo wody sie przeleje w Wiśle
Znalazłem od audi (jakies chyba seri s bo wentylowane i nawiercane tarcze tył no i krwiste zaciski) koleś śpiewa za zawieche 200 zł i chyba mu dam,a reszte na jak to gadacie alledrogo puszcze.

ceny:

Tuleje belki tylnej lemforder 120 zł 2 szt
Tulejki wachaczy lemforder 80 zł kpl 4 szt
Łozyska tył Fag 200zł za 2 sztuki
Gumy osłonowe przegubów 130 zł za kpl 4 szt
Nakretki półosi 20 zł 2 szt
Reperaturki zacisków tył 30 zł 2 szt
Tarcze tył oryginalne 480zł za 2 szt
Okłdziny ręcznego 55 zł kpl
Linki hamulca ręcznego 74zł 2sztuki Cofle-telco
Przewody miedziane hamulcowe 40 zł 2 szt
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie 420 zł kpl na całe auto 6 szt
Odpowietrzniki zacisków 8 zł 2 sztuki
Lakier podkładowy 20 zł
Farba nawierzchniowa poliuretanowa 1 litr 60 zł
Lakier do zacisków 24 zł
Smar do tłoczków i pasta do prowadnic ATE około 50 zł
Piaskowanie 50 zł za wszystko
Cynkowanie kilku elementów - Żubrówka 0,5l
Robota około 2 dni i 2 Żubrówki 0,5l
inne wydatki około 200 zł(paliwo,rozpuszczalniki,papiery ,szczotki)

Trzeba bydo tego doliczyc koszt zakupu 350 zł no i klocki hamulcowe około 100 dobre,ale te akurat jak nowe były więc odpadło

Chyba tyle..

Co do cen częsci to można to o wiele taniej zrobić, a ceny części różnia sie i trzeba pytać,węszyć na allegro.

Hmm kolega menel pisze cos o tarczach z seata,niebawem udam sie do sklepu i polukam jak by sie to miało,te zaciski z Volvo to tez dobry patent by był

Pozdrawiam